‘Cukup Dah Lagu Pusing-Pusing Bunyi Sama’- Sharnaaz Ahmad Puj1 Shila Amzah & SOG

Malam tadi menyaks1kan lagu Pelvkan Angkasa nyanyian Sekumpulan 0rang G1la (SOG) & Shila Amzah dipilih menjadi juara AJL 36. Rata-rata peminat sudah menj4ngkakan kemenangan mereka. Manakan tidak, selepas selesai sahaja persembahan, ramai pen0nton di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur yang memberikan standing 0vation .

Kemenangan mereka turut mendapat perhatian pelak0n Sharnaaz Ahmad. Menerusi akaun instagram per1badi Sharnaaz, dia berk0ngsi di IG St0ries dengan mengucapkan tahniah kepada pemenang.

“Tahniah Sha dan SOG, persembahan yang bertenaga , anda memang layak bergel4r Juara”- ucapnya.

Dalam pada itu, Sharnaaz mengucapkan terima kash kepada TV3 kerana memberikan hiburan yang dirindukan oleh peminat muzik selama ini.

“Terima kasih TV3 atas hiburan yang kami rindukan seperti sebelum c0vld”- tulisnya

Sharnaaz menambah, sudah sampai masanya penggiat muzik tanahair membuat perubahan dalam menghasilkan karya dan t1dak berada di takuk yang sama.

“Cukup dah kot, lagu asyik pusing-pusing bunyi sama. Ini adalah Independent!”- tegasnya.

Untuk inf0, SOG & Shila Amzah membawa pulang tr0fi bersalut emas dan w4ng tunai sebanyak RM100,000.  Seperti mana yang kita tahu, Sharnaaz dan Shila Amzah pernah menjadi pas4ngan kekasih, namun tidak berpanjangan.

Masing-masing akhirnya memilih kehidupan sendiri, Sharnaaz dilihat memberi f0kus terhadap bidang lak0nannya manakala, Shila meluaskan sayapnya sebagai penyanyi di peringkat ant4rabangsa. Walaubagaimanapun, mereka saling memberi kata semangat antara satu sama lain. Sweetkan?

Sumber : Murai

Leave a Comment