‘Daddy Macam Mana lbu Beranak, Datang Dari Cacing ke?’ – Shuib ‘Petak’ Anak Tanya Dari Mana Datang B4by

Biarpun sudah hampir tujuh bulan isteri tercinta, Allahy4rhamah Siti Sarah Raissuddin pergi menghadap Ilahi, pelawak dan usah4wan terkenal, Shuib tetap kuat meneruskan kehidupannya bersama anak-anak. Kini, Shuib dilihat sibuk menguruskan keempat-empat cahaya mat4nya dengan b4ntuan ahli keluarga lain.

Baby datang dari mana?

Menerusi InstaSt0ry yang dimuat naik semula oleh se0rang pengguna di TikT0k dikenali sebagai Din Alhaz, memaparkan gelagat anak ketiga Shuib iaitu Mateen secara tiba-tiba bertanyakan s0alan yang ‘luar daripada jangkaan’ sekaligus membuatkan dirinya terkedv dan tidak tahu bagaimana hendak memberikan jawapan.

Daddy macam mana ibu b0leh beranak? Entah-entah makanan tu jadi b4by. Datang dari nasi lepas tu itu ke b4by? Mateen beranak haa sudah.

Dalam pada itu, Talita mengatakan bahawa dia mengetahui bagaimana pr0ses berkenaan dan dari mana ianya bermula.

Dekta tahu b4by datang dari bulat. Dia dalam bulat tu kan? Bulat tu perut yang masuk tu cac1ng b4by tapi bukan orang diperbuat daripada tanah ke? Betul lah Dekta diperbuat dari cac1ng bukan tanah.

Walau bagaimanapun, Shuib tergelak kecil apabila anaknya bertanyakan seperti itu dan menyatakan bahawa anak-anaknya sudah besar.

Ni maksudnya anak-anak daddy dah besar.

‘Kalau anak aku tanya aku p0n speechless nak jawab’

@twenty281 😂🤣#fypシ ♬ Funny Song – Cavendish Music

Resp0n netizen

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata wargenet terhibur dengan pertanyaan Mateen. Malah ada juga di antara mereka yang berk0ngsi pengalaman yang sama seperti Shuib.

Sehingga artikel ini ditulis, vide0 berdurasi satu minit 45 saat itu meraih lebih 789 ribu t0ntonan dan mendapat lebih 79 tanda suka di TikT0k.

Sumber : twenty281

Sumber : Oh Bulan

Leave a Comment