Diva AA Seb4k, Puji Issey Sebagai H0s Yang Baik

Pengacara sensas1, Azwan Hj Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA seb4k apabila berk0ngsi kisah mengenai selebr1ti verstail, Issey Fazlisham .

Terh4ru Dengan Issey 

Menurut Diva AA ketika dihubungi Murai.my, dia menerima panggilan telef0n daripada Issey usai mengetahui  khabar berita mengenai dirinya digugvrkan sebagai h0s MIC ON! berkuatku4sa serta merta. Diva AA berkata dia terh4ru dengan Issey dan menyifatkannya sebagai seorang pengacara yang baik.

“Issey sempat menghubungi saya dan saya pun ada d0akan dia untuk terus berjaya. Walaupun dia cakap agak sed1h tetapi saya percaya dia boleh lakukannya. Saya horm4ti dia kerana dia adalah h0s yang bagus” katanya

Diva AA Seb4k

Ded4h Diva AA, Issey turut terkejvt dan sed1h mengetahui perkhabaran tersebut. Akur dengan pengumuman yang dibuat oleh pihak Awes0me TV, pengacara ini mend0akan agar Issey terus sukses dan berharap agar bakat pengacaraan selebriti itu akan terus bersinar.

“Dia seorang budak yang baik dan berp0tensi untuk menjadi pengacara yang hebat. Saya bangga kerja dengan dia dan dia juga mendengar segala tunjuk ajar yang saya berikan kepadanya. Kami akan rindu untuk bergandingan bersama.

“Sus4h nak dapat bakat-bakat baru yang mendengar cakap seperti dia. Harap-harap dia berjaya dan menyerlah suatu hari nanti” kata Diva AA seb4k

Di kesempatan itu, Diva AA mengucapkan terima kasih kepada peminat dan mereka yang men0nton MIC ON! selama mengacarakan pr0gram itu bersama Issey.

“Saya nak ucapkan terima kasih kepada pen0nton yang meny0kong saya dan Issey. Saya dapat maklumbalas yang baik-baik selama mengacara bersama dengannya.

Saya engg4n bercakap mengenai epis0d mereka akan datang cuma saya hanya mengenang kenangan mengacara bersama Issey yang turut dihargai peminat. Jadi terima kasih banyak-banyak” katanya lagi

Terdahulu, industri hiburan dikejvtkan dengan pengumuman Awes0me TV mengugvrkan Diva AA sebagai h0s pr0gram terbitan mereka, Mic On! Pihak Awes0me TV menjelaskan t1dak akan berkompr0mi dengan sebarang perihal berkaitan dengan dis1plin dan standard etika kerja bagi mana-mana p1hak sama ada di kalangan tenaga pr0duksi sendiri mahupun bakat yang terl1bat dengan pr0gram-program terbitan mereka.

Menurut Diva AA, dia akui keper1badiannya bersifat tegas kerana ia merupakan sebahagian identiti diri namun t1dak meny4ngka akan menerima layanan kurang aj4r daripada stesen televisyen tersebut.

Sumber : Murai

Leave a Comment