Terima kasih dunia gimnastik! Farah Ann ucap seIamat tinggaI selepas 25 tahun

RATU gimnas negara Farah Ann Abdul Hadi sedia ucapkan selamat tinggal selepas bergelum4ng selama 25 tahun dalam dunia sukan itu.

Menerusi hantaran di laman Instagramnya itu, teka-teki sama ada dia mahu bersama pasukan kebangsaan akhirnya terjawab.

“25 tahun yang lalu se0rang gadis kecil membuat keputusan untuk menyertai dunia gimnastik yang penuh cabaran. Kerana minat mendalam, saya memulakan perjalanan sebagai atlet yang akhirnya menjadikan sukan gimnastik sebati dengan diri saya.

“Kini selepas 25 tahun menceburi sukan ini, saya akhirnya bersedia untuk mengucapkan selamat tinggal.

Farah Ann memuat naik gambar kenangannya semasa awal pembabitan sebagai atlet gimnas.

Farah Ann memuat naik gambar kenangannya semasa awal pembab1tan sebagai atlet gimnas.

“Apa yang b0leh saya katakan adalah terima kasih untuk semua kenangan dan pengalaman indah yang saya alami sepanjang menjadi atlet gimnastik. Kepada semua 0rang yang saya temui sepanjang perjalanan, atas segala bimbingan, kasih sayang dan sok0ngan, terima kasih. Ia adalah perjalanan seumur hidup dan saya sudah memberikan yang terbaik, perasaan, semangat dan dedikasi saya,” katanya yang dipetik dari laman Instagramnya pada Sabtu.

Status pemenang pingat emas Sukan SEA 2019 itu sebelum ini menjadi tanda tanya apabila belum memberikan sebarang perkembangan termasuk surat pers4raan kepada Persekutuan Gimnastik Malaysia (MGF).

Aksi Farah Ann dalam salah satu kejohanan yang disertainya.

Aks1 Farah Ann dalam salah satu kej0hanan yang disertainya.

Malah menurut Setiausaha Keh0rmat MGF Afrita Ariany Nasril, Farah Ann masih tersenarai untuk Sukan SEA di Han0i, Vietnam pada 12 hingga 23 Mei depan. – Sinar harian

Sumber : mStar

Leave a Comment