DiIihat pegang perut, Uqasha Senr0se & Kamal Adli jadi tumpuan- “Tak s0mb0ng langsung”

Pasangan pelak0n yang begitu disukai ramai, siapa lagi kalau bukan Uqasha Senrose dan Kamal Adli.

Selebriti berkenaan yang dilihat serasi dalam beberapa drama, t1dak disangka-sangka benar-benar mendirikan rumah tangga bersama.

Pada 5 November lalu, pasangan sama cantik sama padan tersebut sah bergel4r suami dan isteri dan membuatkan ramai tumpang bahagia melihatkan Kamal Adli akhirnya disatukan dengan pelak0n jelita tersebut.

Uqasha

Tentu sahaja gelagat mereka tidak henti-henti mencur1 tumpuan umum dan nampaknya perk0ngsian terbaharu oleh seorang pengguna aplikasi TikT0k ini pula mencetuskan mereka tular sekali gus masuk ke ruangan fyp.

Mana t1daknya, semp0i sungguh pasangan terbabit apabila ke sebuah pasar dan dipuji kerana sikap mereka yang tidak s0mb0ng dengan orang ramai.

Namun begitu, apa yang menarik perhatian juga Uqasha Senrose dilihat peminat seperti memegang perutnya sekali gus membuatkan ada yang meningg4lkan kata tahniah selepas did4kwa ham1l.

Dalam pada itu, gelagat Kamal Adli disamping Uqasha Senrose itu turut meraih pujian disamping ditinggalkan pelbagai reaksi diruangan k0men menerusi perk0ngsian tersebut.

“Dah ada b4by ke, pegang perut je. Tahniah”

Uqasha

“Bagus Kamal Adli ni, faham je orang tengah rak4m dia”

IMG_20220312_214917

“Terbaik, tak s0mb0ng langsung”

IMG_20220312_214939

Uqasha

“Yelah kot tak s0mb0ng…”

IMG_20220312_215026

Sumber:HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis k0men anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua k0men yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dik0ngsikan seperti berikut:

Sumber : Menujukebenaran

Leave a Comment