KembaIi aktif sebagai peIak0n, Iqram mahu buktikan dirinya tak giIa

KEMBALI aktif sebagai pelak0n menerusi drama Hat1 Yang Dikh1anati, Iqram Dinzly mahu membuang persepsi negat1f 0rang ramai yang selama ini menganggap dirinya mengalami masalah ment4l.

Iqram, 41, yang kini mahu dikenali sebagai Iqram Dizlyci0us bagaimanapun turut meluahkan rasa r4gu-r4gu dengan keputusannya kembali ke dunia seni.

“Kemunculan saya kali ini sebagai bukti bahawa persepsi 0rang yang mengatakan saya g1la adalah salah.

“Sebenarnya saya juga masih r4gu-r4gu adakah ini jalan yang terbaik buat saya. Justeru saya agak memilih apabila diberi tawaran berlak0n,” katanya kepada mStar.

Ditanya tentang perubahan pada nama pentas, Iqram memberitahu dia mahu membu4ng jauh dirinya yang dahulu kerana Iqram Dinzly sebelum ini terlalu mengej4r p0pular1ti.

iqram dinzly 22

Nama Iqram sekali lagi panas gar4-gar4 sengaja cipta c0ntent cek1k Mona Allen baru-baru ini.

Sementara itu dia juga menegaskan sikap g1la-g1la yang sering ditampilkan di media sos1al hanyalah satu watak berbeza dalam dirinya.

“Iqram Dinzly sebelum ini adalah seorang selebriti yang terlalu mengejar glam0r. Sekarang saya mahu menjadi anak seni yang pentingkan karya berkualiti.

“Jika ada yang katakan saya g1la, itu adalah Pr1nchiqy dan ia sekadar satu watak lain yang saya tampilkan di media sos1al,” jelasnya.

Iqram Dinzly sebelum ini adalah se0rang selebriti yang terlalu mengejar glam0r

IQRAM DINZLYCIOUS

PELAKON

Sering menerima kec4man sebelum ini, Iqram bagaikan sudah lal1 setiap kali dilemp4r kata-kata negat1f.

Bagi Iqram, apa yang dia t0nj0lkan sebelum ini memberi satu pengalaman berh4rga untuk dia mengenal erti sebenar kehidupan.

“Apa yang telah terjadi dalam diri saya adalah satu anugerah.

“Setiap sifat dan watak yang berbeza dalam diri saya membuatkan saya lebih mengh4rgai kehidupan,” ujarnya.

Sumber : mStar

Leave a Comment