“Ramai Cakap Muka Saya Ada lras Tangm0” – lmej Terbaru lsteri Shuk Sahar Buat Dia Lebih Yakin

Isteri pelawak Shuk Sahar, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mencur1 perhatian ramai apabila mend4kwa ramai orang menyatakan wajahnya mirip mend1ang aktres Thailand Tangmo Nida.

Menerusi platf0rm TikT0k, Rossalennah atau lebih mesra disapa sebagai Serra berk0ngsi sebuah video penampilan terbaharunya yang kelihatan langsing berjubah untuk tatapan umum.

“Ramai cakap muka saya ada iras-iras Tangm0. Yeke?” tulis Serra di ruangan kapsyen.

Pada perk0ngsian itu lagi, Serra tampil jelita setelah berjaya menurunkan berat badan lebih 11 kilogram (kg) sekali gus membuatkan dia semakin berkeyakinan di khalayak ramai.

Sementara itu di ruangan k0men, ramai wargamaya yang kurang bersetuju dengan d4kwaan yang menyatakan wajah ibu beranak dua itu ada mirip Tangmo.

Selain menerima usikan daripada wargamaya, ada yang berpendapat wajah Serra lebih mirip dengan aktres Farah Nabila.

“@Ringgoalbero:kau lebih la.. iras Syuk je dah cukup la…”

“@Suprisegift_foryou:Ni bukan Tangm0 kak, ni tang mano.”

“@idabasir767:maaf ya tadak langsung macam Tangm0. Kalau Nasha Aziz sungguh macam Tangmo sebiji.”

“@mea_damia:saya teng0k macam iras Farah Nabila.”

“@:kalau ada kawan ajak makan naik speed b0at hati-hati ya kak.”

“@Nurul Najwa:C0nfident sangat tinggi kak lepas lawa bagus bagus. Luv you.”

“@Nor Hasliza:Yelah kak iras sangat dengan Tangmo. Tapi akak dah bersedia ke nak dibayangi Tangmo ada di setiap penjuru rumah akak.”

Sehingga kini, perk0ngsian tersebut telah menerima hampir 550,000 tontonan daripada warga TikT0k.

Shuk Sahar Masih Cuba Pujvk Isteri?

Rumah tangga pelawak Shuk Sahar sering menjadi perhatian ramai apabila isterinya, Rossa Serra sering berk0ngikan luahan hat1 serta mended4hkan wujudnya orang ketiga.

Sejak minggu lalu, penampilan Serra menjadi perhatian ramai apabila dilihat tampil langsing selepas berjaya menurunkan berat badan lebih 10 kilogram.

Terbaru, perk0ngsian Serra di Insta Story mencetus tanda tanya apabila Serra dilihat sempat mengucapkan terima kasih kepada Shuk berserta em0ji l0ve serta mengatakan anak-anak mereka turut gembira.

Sementara itu, Serra turut berk0ngsikan beberapa paparan mesej daripada se0rang individu dipercayai daripada suaminya.

Mesej tersebut se0lah memberi gambaran individu tersebut memoh0n maaf di atas apa yang terjadi serta meminta peluang untuk bersatu semula.

Dalam pada itu, individu berkenaan turut memintanya supaya t1dak terlalu cantik sangat serta t1dak melayan mesej di Instagram daripada 0rang yang tidak dikenali.

November tahun lalu, Serra mended4hkan sudah sebulan tidak tinggal sebumbung dengan suaminya dan kini dalam pr0ses untuk fa1lkan cerrai selepas lima tahun berdepan k0nflik rumah tangga.

Sekadar int0, kemelut rumah tangga Serra dan Shuk masih belum menemui n0khtah walaupun sudah beberapa bulan mereka hidup berjauhan.

Pada N0vember tahun lalu, Serra mended4hkan dia bakal memfa1lkan percerraian selepas lima tahun berdepan k0nflik rumah tangga.

Dia juga memberitahu sudah t1dak tinggal sebumbung dengan pelawak itu sejak Oktober.

Serra dan Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Shar berkahwin pada 2015.

Pas4ngan ini dikurniakan dua cahaya mata iaitu Nur Qurratu Ain, 5, dan Nur Assyifatu Aimi, 2.

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment