[VIDEO] Dikec4m Kerana Makan lsi lkan Mentah Yang Masih Berdar4h, Gadis TampiI Beri PenjeIasan

Baru-baru ini tul4r di media sos1al mengenai s0rang gadis dengan selambanya memakan isi ikan ment4h di atas mot0sikal tanpa menunjukkan rasa gel1 atau mu4l. Namun begitu, vide0 berkenaan mendapat pelbagai resp0n daripada warganet.

Selamba makan ikan ment4h

Vide0 berkenaan dimuat naik 0leh se0rang pemuda dikenali seabgai Fiqhrul Annuar yang dipercayai adalah teman lelaki kepada gad1s tersebut. Lebih mengejvtkan lagi apabila, gadis berkenaan memakan isi ikan tersebut tanpa ada sebarang reaksi di mukanya.

Awek kau cantik? Makan ikan ment4h tak? Tak? Hm leblew.

Vide0 yang meraih lebih satu jut4 tont0nan itu mendapat pelbagai k0men negat1f daripada warganet yang kebanyakannya berasa gel1 dan jij1k dengan tindakan gadis tersebut.

Tampil m0hon maaf

Walau bagaimanapun, gadis tersebut dikenali sebagai Nurin tampil memoh0n maaf kepada 0rang ramai atas tindakannya serta mengatakan dia hanya mengambil bahagian yang bersih sahaja dan sudah membasuhnya.

Assalamualaikum hai saya Nurin, budak yang sempat tul4r semalam yang makan ikan ment4h tu. Dekat sini saya nak minta maaf mungkin orang gel1 tengok cara saya makan makanan yang macam tu kan sebab benda tu pun k0tor. Ya saya tahu tapi saya ambil part yang bersih lepas tu basuh dan baru makan.

Tapi saya still setuju dengan k0rang yang mana cakap masih k0tor walaupun dah basuh. Saya pun banyak terima k0men dari Faceb00k yang kata saya ini kejar glamour sampai sanggup tunjuk kebod0han diri dengan makan benda-benda macam tu dan tak ingat kesihatan diri.

Ujarnya lagi, dia memaafkan kepada individu yang memberi k0men negat1f kepadanya dan berharap t1ada lagi orang menudvhnya ‘membel4’ m4khluk halus kerana risau ia akan jatuh f1tnah.

S0 untuk yang k0men negat1f saya maafkan. Saya ikhlas maafkan. Untuk yang k0men p0sitif, terima kasih dan saya akan perbaiki diri saya dan cuba ubah cara pemakanan saya. Harap k0rang tak ada cakap lagi yang saya ‘bel4’ lagi sebab tak nak k0rang jatuh f1tnah. Benda tu t4k betul. Saya percaya dekat dunia ni bukan saya s0rang je makan macam tu.

‘Kadang terfikir dia ni 0rang ke bukan’

@fiqhrulannuar_ kadang terfikir dia ni orang ke bukan 😳 #fyp #fypシ ♬ Dj BonBon Remix – 𝐅𝐡𝐚𝐚 || • 𝙉𝙋™

@fiqhrulannuar_ nah guysekk #fyp #fypシ @y1nnnn ♬ original sound – Fiqhrul Annuar

Sumber : fiqhrulannuar_

Sumber : Ohbulan

Leave a Comment