“Dar4h Macam Diseret Kebawah KatiI” Gadis lni Naik Hairan Jumpa Dar4h Tapi Bukan Miliknya

Tular di laman Tw1tter, satu ciapan daripada se0rang pengguna yang berk0ngsi gambar memaparkan t0mp0kan dar4h yang didakwa muncul secara tiba-tiba di sebelah katilnya.

Menerusi ciapan tersebut, perkara pel1k itu mula disedari oleh gadis itu selepas dia bangun pagi dan terjumpa dar4h berbentuk tangan.

Namun, apa yang menimbulkan tanda tanya adalah apabila dar4h yang ditemuinya itu bukan miliknya.

dar4h

Aku pikir ni dar4h peri0d ke apa tapi bila check ni bukan dar4h peri0d. Aku check tangan ngan kaki aku k0t ada kesan tu. Bila aku check takde jugak.

Menurutnya, kesan dar4h tersebut kelihatan seperti bekas dar4h berbentuk tangan yang diseret kebawah katil.

Takde family aku peri0d or luk4 masuk bilik aku. Bangun tidur bukak mata terus pandang dar4h tu and check my b0dy tapi takde pape dar4h pun.

Meninjau di ruangan balas, rata-rata netizen turut berasa ser4m dengan perk0ngsian gadis itu, malah ada juga yang berk0ngsi pengalaman mereka berhadapan dengan situasi sama.

“T4kutnya kalau jadi macam ni,” tulis se0rang netizen.

“Benda ni jadi dekat saya haritu, saya sedar pun lepas saya terp1jak dar4h tu. Sampai sekarang saya taktahu dari mana datangnya dar4h tu,” tulis seorang pengguna Twitter.

Kesan tomp0kan dar4h itu bukan milik haiwan

Lebih mengel1rukan lagi, kesan dar4h yang dijumpai itu juga bukan milik haiwan, kerana dia sama sekali tidak mempunyai haiwan peliharaan di rumah.

“Kalau nak cakap kucing atau tikus atau tikus m4ti ia adalah tidak masuk akal kerana di rumah ini tiada kucing mahupun tikus, serta tiada mana-mana ahli keluarga yang sedang ha1d atau luk4 masuk ke bilik ini,” jelasnya lagi.

M4khluk itu perhatikan awak dan kesan dar4h datang dari badan m4khluk tersebut

Walau bagaimanapun, menerusi satu perbualan t4ngkap layar ada sumber yang memberitahu bahawa dia mungkin diperhatikan 0leh sesuatu m4khluk dan kesan dar4h itu datang daripada badan m4khluk itu sendiri.

“M4khluk itu wujud dan ada di situ kerana kawasan rumah awak itu adalah kawasan m4khluk itu mencari makanan.

“Pada malam itu, dia mungkin memerhatikan awak tapi tidak berbuat apa-apa, m4khluk ini juga hidup dengan cara mengh1sap dar4h manusia,” kata sumber itu lagi.

Kejadian ini adalah satu peringatan

Walau bagaimanapun, dia beranggapan kejadian gha1b yang berlaku itu adalah sebagai satu peringatan agar dia t1dak lalai dengan duniawi.

“Lepas jadi benda ni, datang satu kesedaran,” kata Alia.

SUMBER : Twitter, buzzkini.com , beautifulnara.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin t1dak akan bertanggungjawab langsung ke atas k0men-k0men yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis k0men anda disini.

Pihak adm1n juga tidak mampu untuk memantausemua k0men yang ditulis disini. Segala k0men adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber : Trendingsangat

Leave a Comment