“Kau tengah cerita pasaI aku kan”- Aeril Zafrel tiba2 muncuI tarik lelaki yang tengah asyik ‘mengutvknya’

Mendapat gelaran Raja Tikt0k, Aeril Zafrel kini kembali dengan vide0-vide0 aksi nya di aplikasi tikt0k. Kali ini dia tampil membuat tut0rial menggunakan pr0duk kecantikan.

Tapi kali ini apa yang mencur1 perhatian, gelagat se0rang lelaki sedang merakam video reaksi menegur cara Aeril Zafrel, yang menurutnya adalah sal4h.

“Assalamualaikum Abang Zafrel, Saya rasa sal4h cara abang tu, kalau tak yakin tak payah la buat vide0 tu . Sebab saya rasa macam sama je gerakan mulut dia tu”

Belum sempat habis rakaman tersebut, tiba-tiba Aeril Zafrel muncul dan menarik lelaki tersebut keluar dari kereta

“Kau tengah cerita pas4l aku kan” tegur Aeril Zafrel

Rekasi netizan

“K0 nk Lawan Raja tikt0k ke??”

“Hahhaha ni ce0 of tikt0k.. Jgn berani tegur”

‘RM5.2 juta h4rga nilai cinta saya pada Wawa’ – Aeril Zafrel

Dalam perkembangan lain, PELAKON Aeril Zafrel dan isterinya Wawa Zainal tidak menyangka impian mereka untuk mempunyai ibu pejabat atau wisma baharu syar1kat Wawa Cosmetic akhirnya tercapai.

Paling mengagumkan, Wisma Wawa C0smetic yang terletak di Bandar Baru Bangi itu dianggarkan bernilai RM5.2 jut4.

Tambah manis, Aeril sendiri mengakui ibu pejabat itu merupakah ‘hadiah’ istimewa buat Wawa.

“Bangunan ini sendiri berh4rga RM3.2 juta k0s ren0vation pula RM2 ju4a. K0s keseluruhan bernilai RM5.2 juta.

“Jadi RM5.2 juta h4rga nilai cinta saya pada Wawa,” ujar Aeril secara bersel0roh.

Menurut Wawa, ibu pejabat itu menjadi ‘saks1’ hasil titik pelvh mereka yang selama ini bertungkus lumus dalam memastikan pern1agaan terus maju dan berkembang. – Foto Gempak

Sementara itu, menurut Wawa, ibu pejabat itu menjadi ‘saks1’ hasil titik pelvh mereka yang selama ini bertungkus lumus dalam memastikan pern1agaan terus maju dan berkembang.

“Tak sangka akhirnya kami berjaya dapatkan HQ ini walaupun banyak dug4an dan rintangan dulu.

“Masa mula-mula bern1aga, orang ketawa, 1ina, anggap kami akan bercerr4i bera1.
“Awal-awal dulu kan, masa kami nak kahwin ada orang cakap kami akan hidup sususah.

“Akhirnya kami buktikan b0leh berjaya. Kata-kata itu buat Wawa dan Aeril kuat.

“Wawa sangat berjaya dengan kejayaan ini dan tak percaya. N0w pun sudah ada yayasan dan boleh buat Masjid pula lepas ni,” katanya.

Berikut Sedikit Inf0 Mengenai Aeril Zafrel

1. Pemilik nama penuh Suhairil bin Sunari. Dikenali sebagai Aeril Zafrel.

2. Kelahiran Rengit, Batu Pahat, Johor pada 2 Disember 1988.

3. Kediamannya terletak di Kuala Lumpur.

4. Berketinggian 174 sentimeter.

5. Merupakan pelak0n dan m0del yang bergiat aktif dalam dunia seni sejak tahun 2006.

6. Bapa angk4tnya, Allahyarham Khairil Khamis merupakan individu yang bertanggungjawab memperkenalkan namanya dalam dunia hiburan. Khairil bagaimanapun meningg4l dunia pada 2010.

7. Mencipta nama menerusi drama Kisah Kaisara, Cinta Jannah, Cerita Cinta Kita, Hidayahmu Ramadhan dan Pat4hnya Sebelah Sayap.

8. Antara lain, beliau pernah membintangi drama K.I.T.A., KL Rock N Roll, Janji Shirah, Akulah Balqis, Nahu Rindu, My Sweet Lavender, Mandatori, Zahir Tak Terucap, Cinta Fatam0rgana, Menggapai Awan, J1bril, Mencari Qiblat, Cinta Tanpa Henti dan Cari Aku Di Syurrga.

9. Juga telefilem T0k Bah, Perempuan Ner4ka, Kenapa Aku Binti Abdullah, Sungai Lui, Cinta Mat Semperit, Cikgu Bidan, Cik Puan Sinderella, Dia Imamku, Buku Cinta Abah, Biarkan Cinta Tersenyum Lagi, Nota Silam, Kita Bukan Anjing, Negaraku 16 September, Sekolah Api, Genesis dan banyak lagi.

10. Kemunculannya di layar lebar menerusi filem Aku Tak Bod0h, Cinta Kura-Kura, 7 Petala Cinta, Hanya Aku Cinta Kau Seorang, Budak Pailang, 99 Kali Rindu, CCTV, Saga Berterusan, #ER3 Ertiga dan 7ujuh. Akan datang bakal terbit dalam filem KL Vamp1res, Musyr1k, 300 Nautika dan Omerta.

11. Diiktiraf sebagai Pelakon Lelaki Terbaik Telen0vela di Anugerah Telenovela 2018. Manakala drama lakonannya, Hidayahmu Ramadan merangkul Drama Rantaian Terbaik di Anugerah Skrin 2015.

12. Mendirikan rumah tangga dengan pelak0n Wawa Zainal pada 2013, diserikan kehadiran dua cahaya mata, Ahmad Fakhruddin Attar, 6, dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 4.

Sumber : Astro Gempak Trending Sangat

Leave a Comment