sering bermimpi menyusu b4yi kecil berbuIu hitam, perk0ngsian gadis ini buat ramai ser4m

Walaupun 0rang kata mimpi ini hanyalah mainan tidur dan tidak b0leh diambil ser1us, siapa sangka m1mpi yang kerap dialami se0rang gadis ini merupakan petanda dirinya ‘dig4nggu’. Dalam satu pended4han gadis yang dikenali sebagai Tqa, dia sering kali mengalami m1mpi-m1mpi 4neh yang rupa-rupanya membawa petanda dirinya didampingi benda h4lus.

Sudah berkahwin dengan m4khluk halus

Foto: Tiktok @tqaaa_____

Menurut perk0ngsian se0rang pengguna di laman Tikt0k dengan nama pengguna @tqaaa_____, dia sering mengalami mimpi menyusvkan bay1 kecil yang berbulu hitam, selain berdepan gangguan kitaran ha1d dengan senggvgut yang teruk. Selain itu, perutnya juga kerap terasa bergerak-gerak dan akhirnya ker4guan terjawab setelah dia dibawa berub4t cara kampung.

Tqa terkejvt selepas peng4mal perub4tan Islam yang ditemuinya memaklumkan bahawa dia sedang meng4ndung bay1 kepada m4khluk halus yang sudah lama mendampinginya. Menurutnya, m4khlus tersebut telah mendampinginya sejak di bangku sek0lah menengah.

Sebelum tu setahun yang lalu kitaran ha1d saya asyik tak teratur. Selalu m1mpi lelaki tapi muka dia tak jelas. Selalu mimpi bay1 tapi berbulu hitam sedang menyvsu.

Ada pakcik yang pandai di kampung tentang raw4tan islam. Saya minta tol0ng dari jauh tapi dia suruh datang juga.

Seteleh meluangkan masa 3 jam berub4t, m4khluk ghaib tersebut berjaya dibu4ng dari dalam badannya meskipun pada awalnya ‘benda’ tersebut deg1l. Justeru, Tqa turut memberi peringatan kepada wanita agar sentiasa membaca d0a sebelum tidur untuk mengelakkan gangguan sebegitu.

Menjengah ke ruangan ruangan k0men, ramai netizen akui berasa ser4m sejuk membaca perk0ngsian tersebut, malah ada juga yang berk0ngsikan pengalaman yang lebih kurang sama.

Video

@tqaaa_____

THE TEA ☕️ sorry guys lambat up story busy sikit 🥲

♬ suara asli – 𝟞𝟞𝟡

@tqaaa_____

ternyata sudah bersaudara mara di badan ku 🥲

♬ original sound – Semi🚛Truck

Sumber:  Oh Bulan Tiktok @tqaaa_____

Leave a Comment