Aina Abdul janji 300%- “Saya tidak main-main..,” Ini penjelasannya selepas dikatakan mahal

Beberapa hari lepas, Aina Abdul telah mula membuka ju4lan t1ket untuk k0nsertnya ‘A Night With Aina Abdul 2.0′ yang bakal diadakan di Istana Budaya pada 25 dan 26 Jun nanti.

Pun begitu, ramai peminat telah meng4du apabila h4rga t1ket yang diju4l tersebut dilihat agak mah4l kerana ia diju4l dari harga RM109 hingga RM1,199.

Beberapa netizen turut membandingkan h4rga tersebut dengan k0nsert Dato’ Siti Nurhaliza lebih-lebih lagi dia dianggap masih baru dalam bidang nyanyian ini.

Harap peminat faham situasi

Bercakap dengan mStar, Aina mengatakan yang dia faham dengan pert1kaian dari peminat-peminatnya berkenaan h4rga tiket, pun begitu dia berharap mereka dapat memahami situasinya.

Jelas Aina, k0nsert yang dibuatnya ini menggunakan duit p0ketnya sendiri kerana dia merupakan seorang penyanyi yang menguruskan karier seninya sendiri.

Menjadi impian saya untuk mengadakan k0nsert di l0kasi berprestij seperti Istana Budaya dan apabila ia menjadi kenyataan, saya tidak men0leh ke belakang.”

Selain itu, Aina turut menjanjikan persembahan yang terbaik dan memastikan duit yang dikeluarkan 0leh peminatnya itu berbal0i.

Saya menjanjikan persembahan terbaik. Siapa yang men0nt0n sh0wcase 1.0 sebelum ini pasti tahu saya tidak main-main dalam mengadakan persembahan. Saya berikan 300%.”

Kita teng0k persembahan Aina free dekat TV pun dah puas hati, ni pulak kena bay4r c0nfirmlah berbal0i kan?

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment