“Sampai ada juga beri 1000 Dirham”- Neelofa dan Pu Riz k0ngsi jumlah duit raya Bilal buat ramai teruja

Kuala Lumpur: Duit raya anak sulung pas4ngan selebr1ti Neelofa dan Ustaz Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz iaitu Muhammad Bilal berjumlah RM14,020.

Ia dik0ngsikan Neelofa menerusi hantaran video di aplikasi TikT0k yang mana dia dan suami mengira duit raya diterima anaknya itu pada sambutan hari raya baru-baru ini.

Menerusi vide0 itu, PU Riz berterima kasih pada semua yang memberi duit raya pada anak mereka.

“Alhamdulillah, jazakallahukhair pada semua yang memberi duit raya pada Muhammad Bilal. Sampai ada juga beri 1000 Dirham. Jadi, Bilal punya duit raya tahun ini, has1l kutipan RM14,020. Masya-Allah, hebat daripada kita lagi,” katanya.

Vide0 yang baru dik0ngsikan Neelofa itu sudah mencecah lebih 700,000 tontonan, hampir 2000 k0men dan lebih 6000 perk0ngsian semula.

Sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri ini juga, Neelofa dan PU Riz pertama kali berk0ngsi gambar mereka sekeluarga di Instagram, namun diletakkan em0ji pada wajah anak mereka

Di ruangan k0men, para peminat turut meluahkan rasa teruja dengan jumlah tersebut. Mereka secara bersel0roh berkata duit raya itu b0leh digunakan untuk membel1 sebuah mot0sikal atau sebagai bay4ran wang pendahuluan kereta.

Walaupun duit raya anak masing-masing t1dak sebanyak Muhammad Bilal, mereka meluahkan rasa syukur dan percaya Neelofa juga se0rang yang suka memberi.

kredit:hmetro

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment