“Masak sambil tersenyum”- Peminat risau tengok perubahan fizikal Chef Burak, rupanya ini yang berlaku

Chef dari Turki, CZN Burak atau nama sebenarnya Burak Ozdemir sangat terken4l dengan cara memasaknya sambil tersenyum. K0nten masakan yang dia cipta di TikT0k mencecah jutaan tont0nan setiap kali dimuat naik.

Namun, baru-baru ini penampilan terkini chef selebr1ti terkenal berasal dari Turki, Burak Ozdemir atau CZN Burak menarik perhatian ramai apabila keadaan fizikalnya dilihat semakin meros0t dan tidak bertenaga.

Burak telah memuat naik f0to memaparkan dia sedang terlantar di atas katil menerima raw4tan di sebuah pusat perubatan. Burak turut memaklumkan hanya menjalani pemer1ksaan kecil selain tidak diberitahu secara terperinci mengenai raw4tannya.

Di aplikasi Tikt0k pula, Burak telah memuat naik vide0 memaparkan dia sedang terbaring di atas katil menerima rawatan di sebuah pusat perub4tan.

Dalam vide0 itu kelihatan dirinya dipasang beberapa wayar perub4tan sehingga membuatkan ramai bersed1h. Lebih menyay4t hati, di video yang lain beliau ada meningg4lkan pesan kepada peminatnya.

“Jika anda keh1langan saya suatu hari nanti, ingatlah saya dengan melihat video-video yang ada.”

Ini menyebabkan ramai peminat r1sau dan tertanya-tanya keadaan kes1hatan Chef terkenal yang berasal dari kumpulan etn1k Syria-Arab ini.

Andai anda keh1langan saya satu hari nanti, ingatlah saya dengan melihat vide0-video yang ada.

Lebih menyay4t hati, berat badan Burak turut semakin susvt dan dilihat semakin kurus. Wajahnya juga kelihatan t1dak bermaya seperti di dalam video-vide0 miliknya sebelum ini.

Memetik lap0ran MM News, Chef Burak dilap0rkan menghidap tum0r otak tetapi kebenarannya masih belum dapat disahkan.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata peminat turut mend0akan kesejahteraan tukang masak itu dan berharap agar dia segera sembvh daripada penyak1t yang dihidapnya.

Reaksi peminat

Suka Senyum & Masak Selambak, ‘Chef’ Burak Tol0ng Gol0ngan Susah Jadi Pujian

Sekarang ini sudah menjadi satu trend di media sos1al, untuk membuat c0ntent ataupun vide0 mengenai masakan ataupun makanan. Bukan sahaja dapat berk0ngsi ilmu dengan semua 0rang, trend ini juga telah menaikkan beberapa individu sehingga terkenal di seluruh dunia.

Chef Burak Ozdemir ialah antara sal4h satu chef yang terken4l dikalangan pengguna media sos1al, kerana sering membuat vide0 masakan yang bersaiz besar ataupun jamb0. Chef yang berasal dari Turki ini, terkenal dan sering menarik perhatian netizen dalam setiap vide0nya kerana memasak sambil tersenyum sepanjang masa.

Bantu 0rang miskin pula…

Dua hari lalu, Chef Burak telah naik sebuah vide0 di laman Tw1tter miliknya yang agak berbeza dari vide0nya sebelum-sebelum ini. Kali ini, chef kuliner ini dilihat berk0ngsi video dirinya sedang membantu sebuah keluarga fakir miskin.

Ditont0n hampir lebih 6.2 jut4 kali

Dalam masa dua hari vide0nya ini telah mendapat hampir lebih 6.2 juta t0ntonan serta lebih 23,000 ulang kicau oleh warga Tw1tter.

Pada vide0 tersebut, telah memaparkan dia bersama beberapa 0rang pembantu, men0long mengubah suai rumah sebuah keluarga yang m1skin.

Turut berikan sumbang

Chef Burak juga turut dilihat menyumbang beberapa barangan perkakas dan keperluan rumah buat keluarga tersebut. Diantaranya adalah peti ais, katil, perab0t dan tilam.

Kanak-kanak dan seluruh ahli keluarga tersebut dilihat sangat gembira menerima b4ntuan ikhlas yang telah dihulurkan oleh tukang masak berkenaan.

Tindakannya itu juga telah mendapat perhatian serta pujian 0leh warga netizen. Perlakuan ini sewajarnya yang patut dic0ntohi dan dijadikan sebagai inspirasi kepada orang ramai.

Sumber: MM News, Instagram & TikTok CZN Burak

PERHATIAN: Pihak admin t1dak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua k0men yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Sumber : Trending sangat

Leave a Comment