WaIau HeIaian RM1, Reaksi Yusuf & Alisa Masa Buka SampuI Duit Raya Undang Seb4k

Apabila tiba Hari Raya, 1su duit raya sering menjadi perdeb4tan khususnya ibu bapa yang merasakan tuan rumah sangat berkira jika cuma memberikan RM1.

Bukanlah Benda wajib pun, namun resp0n seperti itu terkadang memberi tauladan burvk dan membuatkan anak-anak berani mervngut.

Namun bagi Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah, nampaknya reaksi mereka cukup mencetuskan rasa senang ramai.

Yusuf & Alisa buka sampul duit raya. Dalam vide0 di TlkT0k ini, anak kepada pas4ngan selebr1ti terkenal itu terlihat teruja saat membuka sampul duit raya sepanjang meraikan Syawal sejak 2 Mei lalu.

Masih lagi pol0s dan t1dak pernah diajar bagi meremehkan pemberian 0rang, Yusuf dan adiknya benar-benar gembira termasuklah apabila melihat helaian wang RM1.

Ya Allah, kurniakanlah kesejahteraan kepada semua 0rang yang buat saya gembira. Lebih manis lagi, Hanis Zalikha turut mengajarkan Yusuf sebaris d0a pendek sem0ga Allah sentiasa memberikan kesejahteraan kepada semua 0rang yang membuat mereka gembira.

Cukup ringkas, namun didikan murni selebriti itu sebagai ibu bapa berjaya menerapkan nilai syukur dalam diri anak-anak mereka.

B0leh kata tak ramai parent ajar anak buat macam tu…Manner nomb0r 1. Melihat reaksi s0pan dan ikhlas adik beradik berkenaan, netizen di ruangan k0men sempat meluahkan rasa seb4k.

Mereka turut memberikan pujian terhadap cara Hanis dan suaminya mendidik anak tentang adab-adab menerima pemberian orang.

Sumber : pnews.space

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas k0men-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis k0men anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua k0men yang ditulis disini.Segala k0men adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dik0ngsikan seperti berikut:

Sumber : Menujukebenaran

Leave a Comment