“Hari ini DaIam Sejarah, SeteIah 20 Tahun,” – Seb4k Dengan Perk0ngsian Anak SuIung Didie AIias

Anak sulung pelak0n dan usahawan Didie Alias iaitu Nur Dhaniyah M0hd Ridzuan, meluahkan rasa syukur dan gembiranya apabila dapat meraikan Syawal bersama kedua 0rang tua buat pertama kali selepas ibunya berp1sah dengan akt0r Ridzuan Hashim pada tahun 2002.

Menerusi perk0ngsian di Instagram miliknya awal Mei lalu, pemegang Ijazah Sarjana Muda Tekn0logi Multimedia dalam Reka Bentuk Multimedia Interaktif ini memberikan dedikasi yang seterusnya mencur1 perhatian.

 

“20 years later… Siapa sangka, dulu terp4ksa ambik turn nak beraya dengan mamy ke ayah dulu eh. Nak kena jaga hat1 dua-dua walaupun ada yang terasa.

“Impian semua anak anak dari “br0ken family” untuk satukan mak dan ayah mereka. Mungkin nampak mcm br0ken family untuk semua, tapi bagi kite0rang l0ve & care dari mamy ayah dua dua kite0rg dapat walaupun d0rang tak t0gether.

“Walaupun stigma 0rang tentang br0ken family ni kata anak-anak akan ter4bai lah, anak anak member0ntak, anak-anak tak cukup kasih sayang. It may be br0ken to s0me, but n0t to us,” tulisnya.

Ibu kepada dua cahaya mata itu juga turut berterima kasih kepada kedua 0rang tuanya atas kenangan paling berh4rga itu.

“Thank y0u mamy ayah daddy sebab selalu ingat kan kakak & adik2 tentang tanggungjawab kite0rang dgn mak ayah. Never 0nce kiteorg rasa kite0rang dari br0ken family. We’re still a family but n0t together je.

“Tapi harini dalam sejarah, setelah 20 tahun penantian, kakak & adik2 dapat beraya dengan satu family, priceless! and we sh0uld h0ld on t0 this m0ment forever.

“Terima kasih sebab buat anak-anak happy. Terima kasih sebab buat semua ni utk kite0rang. Kiteorang tak mintak banyak, tapi saat ni yang kite0rang tunggu dari tahun 2002 sampai harini.

“Eh terpanjang pulak tapi percayalah, mak ayah mungkin b0leh bercerr41, tapi bukan mak ayah dan anak anak. Jangan putvs harapan, jangan putvs d0a,” tulisnya lagi.

Menerusi f0to yang dik0ngsikan, kesemua ahli keluarga dilihat mengenakan persalinan sed0ndon dalam r0na biru cair.

F0to: Instagram Nur Dhaniyah Mohd Ridzuan

Sumber:MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk K0men Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

J0m Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas k0men-k0men yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis k0men anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua k0men yang ditulis disini. Segala k0men adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda b0leh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dik0ngsikan seperti berikut :

Sumber :Menujukebenaran

Leave a Comment