“itu saja limit yang saya b0leh berikan”- T4k mahu ‘free hair’, Normah Damanhuri pilih pakai rambut paIsu

TAMPIL dengan imej memakai rambut p4lsu dalam filem Tiga J4nda Melawan Dunia, pelak0n N0rmah Damanhuri sudah bersedia dengan apa saja pandangan pen0nton.

Menurut pelak0n berusia 68 tahun ini, dia sendiri yang memaklumkan kepada pengarah filem tersebut iaitu Hyrul Anuar untuk menggayakan imej sedemikian.

“Imej saya dalam filem itu memang saya sendiri yang cakap dekat Hyrul nak pakai wig (rambut p4lsu). Tak ada la sampai nak free hair.

Normah

N0rmah bersedia dengan kritikan.

“Sebab saya rasa pakai wig masih 0kay lagi… itu saja limit yang saya b0leh berikan. Tak apa la, 0rang nak cakap apa, cakap la… biarlah,” katanya kepada mStar.

Normah ditemui ketika majlis prat0nton dan sidang media filem Tiga Janda Mel4wan Dunia di GSC Tropicana Garden Mall, Petaling Jaya baru-baru ini.

Filem arahan pengarah muda Hyrul Anuar itu turut dibintangi 0leh Raja Azura, Khatijah Tan, Rosnah Mat Aris, Norman Hakim dan dua pelak0n baharu iaitu Abbas Mahmood dan Ellyza Azizi.

Filem k0medi yang akan ditayangkan bermula 19 Mei itu turut menampilkan Khatijah Tan, Raja Azura dan Norman Hakim.

Kalau berlak0n drama, kita pen4t bermain perasaan dan perap j1wa.

NORMAH DAMANHURI

PELAKON

Sementara itu, Normah mengakui mendapat kepuasan dalam lak0nan menerusi filem tersebut biarpun pen4t seharian menjalani penggambaran.

“Pen4t sangat sebab penggambaran dari pagi sampai ke pagi selama beberapa hari juga. Kalau berlak0n drama, kita pen4t bermain perasaan dan perap j1wa.

“Tapi yang filem ini pen4t dengan tenaga sekali. Watak saya pun sangat memen4tkan. Tapi sangat ser0nok. Bagi saya, ada rasa nikmat dan kepuasan,” ujarnya.

Raja Azura

Penampilan berbeza Khatijah, Raja Azura dan Normah.

Berk0ngsi lagi mengenai wataknya sebagai Rohayu, Normah memberitahu pada mulanya dia berasa seg4n untuk melak0nkan aks1 manja biarpun karakter sebenarnya lebih kurang sama.

“Bagi saya, benda (aks1 manja) itu untuk tayangan… jadi kita ada la rasa m4lu dan rasa macam ‘okay ke ini, b0leh ke ini’. Ada la rasa macam itu.

“Tapi saya memang dibantu 0leh mereka. Memang la gedik sikit-sikit itu ada, ikutkan watak saya memang begitu, manja sikit-sikit tu ada.

“Cuma mereka b4ntu lagi, Insya-Allah menjadi la (watak),” ujarnya.

Sumber : mStar

Leave a Comment