Saudara KeIantan Puji Bilal Segak & Macam Jebat Jayden, Buat Peminat Neel0fa T4k Senang Duduk

Pasangan selebr1ti Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz dan Neelofa masih kekal dengan pendirian untuk t1dak mended4hkan wajah anak mereka, Muhammad Bilal.

Kulit putih pink

Terbaru, menerusi TikT0k @Natasha Maria Khan memberi gambaran wajah Bilal selepas ditunjuk 0leh ibu Neelofa, Datin Noor Kartini yang pulang ke kampung halaman di Pasir Mas, Kelantan.

Katanya, Bilal memiliki raut waj4h yang segak dan mukanya seakan sama dengan Haris dan Jebat Jayden yang merupakan anak kepada kakak Neelofa iaitu Noor Nabila bersama akt0r Sharnaaz Ahmad.

Dapat la juga teng0k latest wajah Bilal. Segak betul Bilal. Kulit putih pink nah. Masa lahir hari tu muka Lofa (Neelofa). Ni (sekarang) dah muka Haris. Sikit-sikit ada macam Jayden.

Teng0k Bilal dalam telef0n bimbit mama (Noor Kartini) pun jadi la.

Terima kasih k0ngsi

Vide0 tersebut telah mendapat lebih 600,000 tont0nan selepas dimuat naik. Di ruangan k0men, rata-rata peminat bekas h0s MeleTOP bertambah teruja untuk melihat wajah Bilal.

@Mama_ayan17: 0key dah b0leh bayang dah.

@Babyakma_: Terima kasih bagi gambaran muka Bilal.

@Ayuharis305: Alhamdulillah.. Sem0ga Bilal membesar dengan sihat. Amin..

@Nuruldir: Terima kasih kerana bagi tahu. Kalau tak, jadi tanda tanya ja.

Datin Kartini Jelaskan Kenapa T4k ada siapa berani ambil atau k0ngsikan gambar Bilal’

Terdahulu usahawan, Noor Kartini Noor Mohamed, berkata t1ada mana-mana angg0ta keluarganya yang berani mengambil gambar atau dengan sengaja menyebarkan wajah cucunya, Muhammad Bilal Muhammad Haris, pada awal kelah1ran.

Jelasnya ia dilakukan demi mengh0rm4ti keputusan pasangan ibu dan bapa bay1 terbabit, iaitu Neelofa dan Muhammad Haris Mohd Ismail.

Kata Noor Kartini, anak dan menantunya itu belum bersedia untuk mended4hkan wajah anak mereka yang lahir pada 31 Jan lalu.

“Saya tak pernah tanya pun (untuk minta gambar). Sebenarnya, keluarga terdekat pun t4k dapat gambar Bilal. Begitu juga dengan keluarga kami di Kelantan.

“Mereka semua nak tahu macam mana wajah Bilal tapi kita t4k bagi. Kalau saya jenguk Neelofa dan cucu di kediaman mereka pun saya t4k ambil gambar.

“Saya rasa biar dia sendiri yang k0ngsikan, tapi jika t1dak, kita semua sendiri b0leh faham,” katanya.

Bagaimanapun, menurut Noor Kartini, Neelofa secara peribadi sering berk0ngsi gambar bay1 terbabit untuk tatapannya.

“Setiap hari dia akan hantar gambar Bilal pada saya, cuma bukan untuk dik0ngsi dengan 0rang lain,” katanya.

Kartini berkata demikian semasa ditemui di majlis pelancaran Disney X Naelofar The Little Mermaid yang diadakan di sebuah pusat bel1 belah di Petaling Jaya semalam.

Untuk rek0d, Neelofa melah1rkan Muhammad Bilal pada 29 Jan lalu. Anak itu adalah hasil perk0ngsian hidup Neelofa, 33, dengan Muhammad Haris – atau PU Riz – sejak 27 Mac 2021.

Mengulas luahan Neelofa yang menganggap temp0h berp4ntang ibarat ‘penj4ra’ baru-baru ini, Noor Kartini menganggap wanita yang pertama kali merasai pengalaman selepas bersal1n pasti beranggapan sedemikian.

Katanya, sebelum ini Neelofa sangat aktif, justeru apabila t1dak b0leh mel4nggar p4ntang sesuai dengan keadaannya yang lepas melahirkan, memang dapat difahami jika dia berasa sedikit terkek4ng.

“Dia nak terima situasi kena duduk di rumah, t4k boleh makan itu dan ini semua pasti buat dia rasa terkejvt.

“Dia juga pernah berkata pada saya sebelum ini dia ingatkan berp4ntang tu ser0nok macam pergi ke spa atau berurvt saja.

“Ini semua mengambil masa untuk disesuaikan sebab dia perlu mengalami pertukaran alam baru. Tapi Neelofa se0rang yang cepat belajar,” katanya.

Untuk rek0d, Neelofa dan Haris mendirikan rumah tangga di sebuah h0tel terkemuka di ibu negara pada 27 Mac 2021. Pasangan itu dikurniakan Muhammad Bilal pada 29 Januari lalu.

Sumber: TikTok @Natasha Maria Khan

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment