Baru sahaja bercerrai Dengan Vivy Jeffry, Amar Asyraf dikatakan berkawin kaIi ketiga?

Kuala Lumpur: Belum reda berita pengesahan lafaz cerrai taIak tiga membabitkan isteri kedua pelak0n Amar Asyraf iaitu Vivy Jeffry di Mahk4mah Syar1ah Kuala Lumpur pada Khamis lalu, terbaharu akt0r itu dikatakan berkahwin kali ketiga dengan wanita dikenali Farhana Yusof.

Menerusi tinjauan ke Inst4gram dipercayai milik ibu Amar terdapat sekeping f0to mesra yang dimuat naik pada 19 Mac lalu memperlihatkan pelak0n itu dengan wanita yang did4kwa sudah memiliki dua cahaya mata selain keduanya mengenakan busana berwarna putih.

Lebih menguatkan spekvlasi itu lagi, tinjauan ke akaun Inst4gram yang dikatakan milik sal4h seorang adik-beradik Farhana terdapat f0to keluarga ketika mereka menyambut Aidilfitri baru-baru ini.

Menerusi f0to yang dimuat naik itu, Amar kelihatan berada di sebelah Farhana manakala dua anaknya hasil perkahwinan dengan isteri pertama, Arna Salleh iaitu Muhammad Taufik dan Ammara Dian turut berada dalam f0to itu.

Melihat ke akaun Inst4gram Amar, akt0r berusia 36 tahun itu juga dilihat mengikuti akaun per1badi Farhana selain mereka juga dikatakan sedang menjalankan sebuah pern1agaan bersama.

Sementara itu, cubaan Harian Metro menghubungi Amar untuk mendapatkan pengesahan dan kesah1han berita perkahwinannya tidak berjaya apabila dia t1dak menjawab panggilan telef0n dan memb4las pesanan WhatsApp.

Khamis lalu Harian Metro melap0rkan pengesahan lafaz cerrai taIak tiga yang dibuat Amar pada 4 November 2019 terhadap Vivy menemui titik n0ktah di Mahk4mah Syariah Kuala Lumpur, di sini.

Kena cerrai tal4k tiga, Ini kata2 Vivy Jeffry Selepas ‘Dilep4skan’ Amar

Hampir tiga tahun dibiarkan ‘g4ntung tak bertali’, isteri kedua kepada pelak0n, Amar Asyraf iaitu Vivy Jeffry lega apabila pengesahan lafaz cerrai tal4k tiga di Mahk4mah Syariah Kuala Lumpur, di sini, hari ini menemui titik noktah.

Vivy berkata, dia bersyukur apabila pelak0n itu akhirnya menyelesaikan k0nflik rumah tangga mereka dengan baik dan harmoni.

“Sejak dicerraikan dengan tal4k tiga pada 4 November 2019, pr0ses pengesahan di mahk4mah tidak dapat diselesaikan dengan cepat kerana terdapat d0kumen yang tidak lengkap selain banyak perkara yang berlaku daripada pihak Amar membuatkan mahk4mah tidak memberikan keputusan rasmi berhubung percerraian kami.

“Hari-hari saya lalui dengan penuh d0a agar pr0ses pengesahan lafaz cerrai ini dapat diselesaikan dengan segera kerana saya mahu meneruskan kehidupan tanpa sebarang mas4lah. Saya sudah terlalu pen4t untuk menghadapi kehidupan yang tertangguh.

“Saya mahu hidup dengan tenang dan enggan men0leh segala hal yang berlaku antara saya dan Amar sebelum ini. Semuanya sudah berakhir hari ini.

Saya lega apabila pengesahan lafaz cerrai tal4k tiga sudah selesai dengan baik walaupun terpaksa menunggu dalam temp0h yang panjang,” katanya.

Menurut Vivy, dia tidak bersed1h atau kecew4 dengan apa yang berlaku, sebaliknya f0kus utamanya kini adalah untuk membesarkan anak lelaki mereka, Mikhail dengan sebaik mungkin.

“Sebelum ini, Amar ada beritahu dia akan membincangkan mengenai anak pula selepas k3s ini selesai tapi saya anggap itu cuma untuk menyedapkan hat1 saja.

“Saya berharap dia dapat berfikir apa yang baik untuk kehidupan kerana hidup kita tak lama lambat laun kita akan perg1 selamanya.

“Insya-Allah sebagai ibu saya sentiasa memberikan kas1h sayang kepada Mikhail. Dia sudah bersama saya sejak 1su ini berlaku dan dialah tempat saya berk0ngsi rasa dan cinta,” katanya.

kredit:hmetro

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment