Janna Nick terj4tuh kerusi di ICSYVM, “Bukak2 tv teng0k member dah j4tuh…”

Rancangan I Can See Y0ur V0ice Malaysia telah memasuki mus1m kelima dengan gandingan pengacara terbaru, Izzue Islam dan Ain Edruce. Seperti biasa, penyanyi-penyanyi tanah air dijemput hadir sebagai penyanyi jemputan untuk mengenalpasti sama ada peserta yang mana bukanlah penyam4r.

Malam tadi pula, peminat setia I Can See Y0ur Voice Malaysia dapat menyaks1kan penyanyi rap wanita p0pular, Zizie Kirana sebagai penyanyi jemputan manakala dimeriahkan lagi dengan kehadiran beberapa juri seperti pelak0n, Janna Nick, Andi Bernadee, Marsha Milan dan beberapa lagi selebriti hebat yang lain.

Walau bagaimanapun, selain asyik melay4n gelagat Zizie Kirana bersama jur1 untuk bersama-sama mengenalpasti peserta penyam4r mahupun penyanyi sebenar, di hampir pengakhiran rancangan epis0d Zizie Kirana ini terjadi pula kejadian t1dak disangka-sangka berlaku terhadap Janna Nick.

Jur1 dan pengacara I Can See Y0ur Voice Malaysia bagaimanapun dengan pantas menol0ng Janna Nick yang dilihat terj4tuh selepas ingin duduk dikerusinya.

Kejadian Janna Nick terj4tuh dan dik0ngsikan 0leh dirinya sendiri ini bagaimanapun mencuit hati ramai apabila Janna Nick turut menulis kapsyen, “Sak1t tapi tetap pertahankan… siapa gelak es0k cir1t.”

Video:

@jannanickofficial

Sak1t Tapi tetap pertahankan…siapa gelak es0k cir1t

 original sound – jannanick95 – jannanick95

Perk0ngsian rakaman vide0 pendek tersebut nampaknya dihujani dengan ratusan reaksi ramai yang mana kejadian tersebut menarik perhatian ramai pen0nton ICYVM pada malam tadi.

“0wner p0st”

“Aku c1rit b1rit ni, mungkin sebab aku tersal4h gelak”

“Bukak2 tv teng0k member dah j4tuh…”

“Takpela Kak Janna benda dah jadi…”

 

Sumber: HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih

J0m Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas k0men-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis k0men anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk mem4ntau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dik0ngsikan seperti berikut:

Sumber : Menujukebenaran

Leave a Comment