Pemuda cem4s uIar meIekat di b0nt0t ketika buang air besar!

MAL4NG tidak berbau.

Begitulah kisah pemuda ini yang digig1t seekor ul4r sawa batik ketika sedang membu4ng air besar di kediamannya di Selayang, Selangor pada 28 Mac lalu.

Kisah melibatkan Sabri Tazali, 28, ini tul4r selepas dia berk0ngsi pengalaman menerusi laman Tw1tter pada Ahad tengah hari.

Bercakap kepada mStar, dia yang senang disapa Sabri sempat memperincikan semula kejadian itu yang dianggap sebagai detik mal4ng dalam hidupnya.

“Saya sak1t perut, ketika itu saya sedang bu4ng air besar dalam tandas. Saya ni jenis main telef0n, dekat 15 minit main game. Masa tu saya tengah duduk, tiba-tiba ada seekor ul4r terk4m di bahagian punggung.

“Saya ingatkan b1awak, sebab belakang rumah selalu ada b1awak. Bila saya bangun, ul4r masih melekat di punggvng. Saya terus tarik ul4r itu dan camp4k ke dinding. Tiba-tiba saya jadi pan1k nak buka pintu, saya tumbvk pintu sampai pec4h.

“Tapi sejujurnya tak rasa sak1t. Saya cuma nak tahu ul4r jenis apa je. Bila dah G00gle baru saya tahu yang ia ul4r jenis tak bah4ya. Cuma t4kut ia membel1t. Nasib baik saya yang kena, risau kalau kejadian tu berlaku pada mak atau anak-anak saudara saya,” imbasnya.

Ul4r tersebut dit4ngkap oleh B0mba selepas ditemui di dalam tandas di kediaman Sabri.
Menurut Sabri, dia turut menghubungi B0mba untuk men4ngkap ul4r tersebut sebelum bergegas ke H0spital Selayang untuk menerima raw4tan.

Tr4uma dengan kejadian itu, Sabri berkata dia terp4ksa menggunakan tandas masjid berdekatan selama dua minggu kerana masih terkejvt dengan apa yang berlaku.

“Selepas kejadian itu, saya terus cuci dan pakai kain pelikat ke h0spital dengan isteri. Mujurlah h0spital pun dekat dengan rumah. Mujur juga ul4r itu bukan jenis berb1sa, tapi dokt0r tetap bagi sunt1kan kanc1ng gigi kepada saya.

Ayah saya kata dah 40 tahun lebih duduk di kawasan perumahan teres tu, kali pertama berlaku kejadian macam ni.

“Selepas dua minggu, saya per1ksa kawasan luk4, masih ada separuh gigi ul4r, ia terpat4h mungkin sebab saya sentap ul4r dengan kuat. Sejujurnya memang tr4uma dengan kejadian itu.

“Dua minggu saya bu4ng air besar di masjid belakang rumah. Lepas tu terp4ksa tukar pintu tandas. Mangkuk tandas lama yang berwarna mar00n juga sudah dituk4r kepada yang putih.

“Ayah saya kata dah 40 tahun lebih duduk di kawasan perumahan teres tu, kali pertama berlaku kejadian macam ni, Sekarang memang saya ekstra hati-hati,” ujarnya lagi.

Sehingga kini, perk0ngsian Sabri di Twitter menerima 1,000 ulang kicau (retweet).
Sabri ditemani isteri ketika menerima raw4tan di Hospital Selayang.

Malah, ia turut dihujani pelbagai k0men netizen yang rata-ratanya gervn dan bersimpati dengan kejadian yang berlaku.

“Allahuakbar tak dapat bayangkan kalau kena kat yang f0bia ul4r macam aku ni. Baca je dah ser4m.

“Sebab tu kalau kat public t0ilet atau even kat rumah sendiri, sebelum nak ‘memervt’ tu better flush dulu lepas tu sekejap-sekejap ‘usha’ lubang t0ilet.

“Biad4bnya ul4r ni, dah la masuk jamban orang dia pula yang g1git,” tulis beberapa netizen.

kredit:mstar

Sumber :Trending Sangat

Leave a Comment