“‘Cheap Marketing’??”- [VIDEO] Aliff Syukri Bersump4h Vide0 Pekerja Telah Dirasvk Bukan Gimik

Jut4wan k0smetik, Dato Seri Aliff Syukri berk0ngsi detik cem4s apabila salah se0rang pekerjanya telah dir4suk h4ntu pada petang Isnin.

“Ini Bukanlah G1mik”

Menerusi sebuah hantaran di Inst4gram , menurut Aliff dia menyifatkan kejadian tersebut sebagai sesuatu yang menger1kan dan akui ianya bukanlah g1mik semata-mata.

“Menger1kan..Awak saya t4kut awakk 😭😭. Kejadian petang tadi ketika sal4h seorang pekerja saya dir4suk h4ntu.. Sump4h dengan nama ALLAH, ini bukanlah g1mik tapi adalah k1sah benar.”-K0ngsi Aliff Syukri

Tenaga Mengal4hkan Peninju Pr0fes10nal Ketika Dir4suk

Tambahnya lagi, Aliff turut menceritakan bahawa dia berasa pel1k dengan pekerjanya yang dir4suk itu baru berusia 20-an, namun ketika dir4suk tenaganya mengal4hkan peninju pr0fessi0nal antarabangsa, Hulk H0gan.

“Pekerja saya ni wanita berumur 20an tetapi yang pel1knya ketika dir4suk tenaganya kal4h seperti Hulk H0gan.”-Aliff Syukri

Pelbagai Reaks1 Netizen

Di ruangan k0men, rata-rata netizen memberikan pelbagai reaksi terhadap hantaran Aliff malah ada yang mengkr1tik video tersebut sebagai k0nten untuk melariskan salah satu pr0duk keluaran syar1katnya.

“Market1ng ke awak.”

“Kena r4suk? Pr0mot pr0duik? Ok dat0, saya cuba husnudzonn.”

“Bila dah banyak sangat drama. Jadi macam ni pun tak sure nak percaya atau tak hmm takpelah semo0ga dipermudahkan urusan.”

“Cheap market1ng.”

“Kuat sangat market1ng macam ni.”

Adakah benar atau sekadar gim1k semata-mata? K0rang nilai laa sendiri.. 

Sumber : Murai

Leave a Comment