“100 kaIi cantiknya Anju daIam hati” – Peguam Nurul Hafidzah Mula Buka Cerita buat ramai tertarik

Peguam p0pular Nurul Hafidzah Hassan tampil membuat hantaran mengenai teman baiknya yang juga selebr1ti sensas1 Zarina Anjoulie.

Puji Hafidzah, Anju punyai hati yang murni, berbud1 bahasa dan sentiasa menyantuni 0rang di sekelilingnya.

“Dalam banyak-banyak 0rang yang saya kenali, Anju antara yang paling berbudi bahasa, penuh kas1h sayang, tanya khabar setiap hari, cakap benda baik, setiap hari cakap l0ve you.

“Kalau pergi rumah dia, hab1s semua benda dijamu ke kita. Dibel1kan itu ini. Kawan-kawan kita, staf kita sentiasa hargai dan pastikan mereka berbual dan selesa bersama Layanan kat pekerja pun macam kawan, keluarga.

“Anju t4k pernah ambil kesempatan. Dia sentiasa jadi orang yang berk0rban untuk 0rang lain. Sentiasa percaya orang dan cepat kas1han.

“Saya selalu sed1h sebab Anju akan berakhir dengan kecew4 bila ramai 0rang ambil kesempatan dalam kebaikannya. Dia ingat semua 0rang ikhlas dan baik macam dia,” puji Hafidzah.

Memperbetulkan tanggapan segel1ntir pengguna media sos1al, tambah Hafidzah lagi, ramai yang selalu sal4h anggap tentang sikap sebenar Anju.

“Kadang-kadang apa yang kita nampak t1dak semestinya betul. Hanya kerana mungkin dia berk0ngsi fikirannya seminit di Instagram, kita c0p dia macam-macam. Itulah inilah.

“Kita menghak1mi tanpa mengenali. Kita gag4l men1lai setiap kebaikan sese0rang terhadap orang lain. Kita lupa burvk kita sendiri. Dan layanan kita dekat 0rang lain,” tambahnya.

Malah, kata Hafidzah, perbezaan ketara pers0nalitinya dan Anju membuatkan mereka lebih akrab sebagai sahabat.

“Kami sangat berbeza. Anju 0utgoing. 0utspoken. G1la-g1la. Saya banyak diam. Ketaw4. Skema. B0ring. Mungkin saya dah tua dan selalu kepen4tan dengan kerja saya hari-hari.

“Tapi dia tak pernah jemu berkawan dengan saya sedangkan saya t4k pernah buat apa-apa kebaikan to her. Kami sentiasa t4k setuju banyak perkara.

“Dia sanggup buat apa sahaja demi persahabatan. Kadang-kadang kene backst4b dia ser1k. Tapi bila dipujvk dia lembut hati lagi. Itulah Anju, kawan tanpa sebab. Tak f4ke.

“Cantik Anju bukan sahaja di luar tapi 100 kali cantiknya Anju dalam hati,” c0retnya lagi.

Untuk rek0d, Hafidzah pernah mewakili Anju dalam kes perbicaraan membab1tkan 1su f1tnah berhubung bantuan khusus untuk artis tempatan susulan B4ntuan Prihatin Nasional (BPN) beberapa tahun lalu.

Anju memfa1lkan sam4n f1tnah RM3 jut4 terhadap rakan seperju4ngannya, Amyza Aznan ek0ran k0ntr0versi itu.

Malah, Hafidzah pernah mewakili Anju dalam k3s sam4n fitn4h dengan selebr1ti Fara Mendoza.

“K4rma Is Real”- Zarina Anjoulie S1ndir Awal Ashaari?

Setelah pengacara dan pelak0n, Awal Ashaari mengaku tidak bers4lah di atas pertudvhan melakukan kh1anat dengan mer0sakkan palang pagar milik pengurusan perumahan. Selebr1ti dan usahawan. Zarina Anjoulie tampil titipkan pesanan agar t1dak beria untuk menj4tuhkan orang lain.

“K4rma Is Real”

Menerusi laman Tw1tter, Zarina Anjoulie atau lebih mesra disapa sebagai Anju menyatakan bahawa Awal sebelum ini mengkr1tik tindakan rakan karibnya yang merupakan peguam, Nurul Hafidzah Hassan dan menganggap k4rma itu adalah benar.

“Haritu Awal was g0ing all 0ut for my BFF @hafidzahhassan1. K4rma is real”-Anju

Tak Perlu Beria Untuk Menj4tuhkan 0rang Lain

Tambahnya lagi, Anju turut menitipkan pesanan agar t1dak perlu beria untuk menj4tuhkan 0rang lain kerana t1dak tahu bila pula giliran kita yang akan j4tuh.

“Let’s all stay humble next time t4k perlu beria nak j4tuhkan orang nak memburvkkan 0rang kerana kita tidak tahu bila kita pulak akan j4tuh.”-Anju

Awal Ashaari kini berdepan tudvhan mer0sakkan palang pagar milik pengurusan sebuah perumahan dengan nilai kerug1an di4nggarkan sebanyak RM600 pada bulan lalu.

Awal juga did4kwa mengikut S33ksyen 427 Kanun Kes33ksaan kerana melakukan kh1anat yang memperuntukkan hukvman penj4ra tidak kurang daripada setahun atau tidak lebih daripada lima tahun atau dend4 kedua-duanya jika disab1t kes4lahan.

kredit: astr0 gempak

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment