“Netizen syak ada sejarah..,”- BFF suami asyik nak berkepit! T4k puas jumpa di pejabat, maIam ajak Iepak pula…

SETIAP pas4ngan yang berkahwin pastinya t1dak terlepas dib4dai dengan uj1an.

Begitu juga dengan wanita ini yang mengakui r1mas dengan kehadiran ‘0rang ketiga’ dalam rumah tangganya.

Menurut wanita yang t1dak mended4hkan identitinya itu, dia r1mas dengan kehadiran se0rang lelaki yang juga rakan baik suaminya sendiri.

“Saya baru je berkahwin dan meng4ndung sekarang ni. Al4han saya tervk dan em0si sangat tak stabil. Saya bukan nak melu4h fasal suami, saya nak cerita tentang kawan baik suami saya.

“0rangnya terlalu cl1ngy ke apa pun saya tak tahu nak cakap. Dia memang dah lama kawan dengan suami saya. Kawan waktu sus4h senang katanya. Saya faham bab tu, cumanya dia ni jenis t4k faham 0rang dah dirikan rumah tangga.

“Hari-hari ajak suami saya lep4k. Suami saya pula jenis serba sal4h nak cakap tak, jadi selalu la suami saya bawa saya lep4k sekali,” ujar wanita itu.

file7kd2m0tzfe8lw6qk8hd

Kata wanita itu, dia r1mas apabila turut dibawa keluar melep4k bersama rakan baik suaminya. (Gambar Hiasan)

Imbas wanita itu lagi, dia kurang senang dengan t0pik-t0pik tempat kerja yang dibangk1tkan rakan baik suaminya ketika mereka keluar bersama.

Suaminya juga pernah men0lak pelawaan lelaki itu untuk keluar melep4k, namun dia tetap datang ke rumah mereka tanpa diundang.

“Dia ni dengan suami saya satu tempat kerja. Hari-hari la saya dengar dia men4adu pasal tempat kerja sampai saya r1mas. Bayangkan waktu kerja dah jumpa suami saya, balik kerja ajak suami saya lep4k.

“Suami banyak kali juga cakap tak nak lep4k kat dia, tapi dia ni jenis tak faham bahasa. Dia b0leh selamba datang rumah kami lepak,” ujarnya lagi.

Sama ada suami d1a pernah jadi g4y atau kawan dia g4y atau kawan dia j4tuh cinta dengan suaminya.

NETIZEN

Tambah wanita itu, kedatangan rakan baik suaminya ke rumah turut menjadi punca pertel1ngkahan dia dan suami, sekaligus membuatkan dia berasa serba sal4h.

“Beberapa hari lepas saya tengah ada mas4lah dengan suami. Ingat nak bincang suami isteri lepas balik kerja. Baru je nak berhadapan dengan suami kat rumah, tiba-tiba mamat ni buka pintu rumah. Bawa kawan se0rang lagi.

“Lepas tu ajak suami saya keluar makan. Ya Allah rasa mar4h betul saya masa tu. Apabila dah habis lep4k tu saya berg4duh la dengan suami, kenapa bagi kawan tu datang waktu kita nak b1ncang masalah?

“Saya term4rah suami sebab ingat dia bagi je kawan datang. Berg4duh besar saya dan suami. Rupa-rupanya mamat tu mesej suami, dan suami cakap terang-terang kat dia jangan datang sebab tengah nak selesaikan mas4lah dengan saya.

gay1

Antara andaian yang dibuat sebilangan pelayar Tw1tter.

“Mamat tu yang deg1l datang juga. Saya rasa serba sal4h kat suami sebab meng4muk malam tu. Kawan dia yang sal4h sebab tak tahu sempadan.

Dia ni jenis kalau telef0n lepas tu suami saya t4k angkat, dia akan telefon saya. Sampai la suami saya bal4s mesej atau telefon, baru dia berhenti,” cerita wanita itu lagi.

Tambahnya, lelaki itu juga sering memberi nasihat yang t1dak perlu kepadanya, sekali gus membuatkan dia tertek4n dengan keadaan sekeliling.

“Dia sibuk nak nasihat kat saya yang dia ken4l suami saya, suami saya ni tak b0leh str3s la apa. Saya cakap kat dia, saya ni kenal suami saya macam mana. Lepas tu dia b0leh cakap dia kenal suami saya lagi lama.

“Ya Allah ger4mnya dengar. Saya sedar dia memang banyak b4ntu suami masa dia sus4h sebelum kahwin. Tapi sekarang biarlah saya pula sus4h senang dengan suami. Saya pun nak ada masa berdua dengan suami selain daripada waktu tidur je.

“Saya dengan suami sampai dah bvntu tak tahu nak el4k kawan dia ni macam mana lagi,” ujarnya dalam lu4han yang meraih lebih 4,500 ulang kicau (retweet) menerusi Tw1tter @twtmalaywedding.

274491647_503063091318104_2359789634384264903_n

Netizen mengaitkan k1sah wanita berkenaan dengan drama Suamiku Lelak1 Pend0sa lakonan Aaron Aziz dan Gambit Saifullah.

Dalam pada itu, p0sting berkenaan turut dihujani pelbagai k0men dan spekvlasi, termasuklah yang membuat andaian bahawa lelaki tersebut pernah mempunyai hubvngan s0ngsang dengan suaminya.

“Sama ada suami dia pernah jadi g4y atau kawan dia g4y atau kawan dia j4tuh cinta dengan suaminya.

“Mungkin dulu suami dia pas4ngan kepada kawan dia tu.

“Saya pun fikir macam tu, kedengaran macam kekas1h gelap,” tulis beberapa netizen di Tw1tter.

Tambah net1zen, kisah hubvngan erat dua lelaki itu mengingatkan mereka akan drama kisah hubungan s0ngsang berjudul Suamiku Lelaki Pend0sa lakonan Datuk Aaron Aziz dan Gambit Saifullah yang ditayangkan di TV3 baru-baru ini.

Sumber : mStar

Leave a Comment