“Dah Tahu JaIan Cerita Tak ‘Best’”- Shila Amzah Ulas tanggapan netizen S0al Kembali bersama Sharnaaz Ahmad

EMPAT bulan membawa st4tus ibu tungg4l, penyanyi Shila Amzah sering menerima usikan peminat yang mend0akan agar dia kembali menjalinkan hubvngan istimewa dengan bekas kekas1hnya Sharnaaz Ahmad.

Menerima gurauan dengan hati terbuka, Shila, 32, mengakui hubvngannya dengan akt0r itu masih baik namun keakraban tersebut hanya sebagai se0rang kawan.

Tambahnya, mereka pernah melalui fasa berc1nta dan men0lak untuk kembali bercinta seperti dahulu.

“Saya dan Sharnaaz dah melalui jalan ini (percintaan) dan we are n0t happy in a relati0nship. Saya tidak nampak cara untuk meneruskan atau sambung kembali hubvngan yang kita tahu jalan dia tak best.

“Secara peribadi saya tiada mas4lah dengan dia. Cuma saya rasa tak selesa nak bekerjasama, saya tak mahu net1zen cakap benda yang tak perlu.

Shila bahagia dengan kehidupannya kini sebagai ibu tungg4l.

“Sem0ga net1zen d0akan yang baik-baik kebahagiaan kami masing-masing,” katanya ketika ditemui di l0kasi penggambaran m0ntaj drama Cinta H1lang Kata baru-baru ini.

Untuk rek0d, Shila Amzah bercerrai dengan Haris Idraki Elias pada Februari lalu selepas empat tahun mendirikan rumah tangga.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan se0rang cahaya mata lelaki, Seth Uwais yang kini berusia setahun.

Saya t1dak nampak cara untuk meneruskan atau sambung kembali hubvngan yang kita tahu jalan dia tak best.

Berk0ngsi tentang kehidupannya sebagai ibu tungg4l, Shila berkata, ia bukan satu fasa yang mudah untuk dilaluinya namun menganggap ia bukan pengakh1ran buat dirinya.

Ketika ditanya s0al jod0h dan keinginan untuk berumah tangga kembali, Shila berkata dia tidak men0lak sebarang kemungkinan untuk berkahwin semula sekiranya sudah ditakd1rkan.

Shila Amzah t4k tutup pintu hati.

“Saya tak naf1kan kehidupan sebagai seorang ibu tungg4l ni bukan satu perkara yang mudah. Ramai ibu tungg4l di luar sana berk0ngsi inspirasi untuk kekal kuat dan tabah dan saya yakin ini bukan titik pengakhiran. Saya rasa ini fasa yang terindah untuk hidup saya.

“Saya t4k pernah tutup saya punya hati atau dah tak nak ada relati0nship. Saya rasa itu terlalu negat1f.

“Seandainya ada j0doh yang baik untuk saya, b0leh menerima baik saya dan anak saya hati saya terbuka untuk memulakan kehidupan yang baharu. Tapi of c0urse bukan dalam masa terdekat ni,” ujarnya.

kredit: mstar

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment