“Bukan, Dia Memang Budak Pandai” – Ada Netizen ‘B1tter’ Leona Pakai ‘CabIe’ Datuk Untuk ‘Intern’ Di AirAsia?

Mencari syar1kat untuk menjalani ‘internsh1p’ juga merupakan antara cabaran dan saingan seng1t yang dilalui ramai pelajar universiti zaman sekarang.

Tapi, kalau ada ahli keluarga yang memiliki syar1kat yang mengambil pelajar untuk menjadi ‘intern’ mungkin menjadi lebih mudah bagi sese0rang itu. Bak kata 0rang sekarang, ‘guna c4ble’.

Itulah situasi yang kini sedang diperkatakan 0leh sesetengah net1zen di vide0 dimuat naik 0leh akaun AirAsia di aplikasi TikT0k.

Menerusi video dimuat naik semalam, syar1kat itu telah memperken4lkan ‘intern’ baru di syar1kat mereka yang juga merupakan ‘bintang’ TikT0k, Kasih Iris Leona.

Bagaimanapun, sesetengah net1zen berasa tidak berpuas hat1 dengan situasi Leona yang juga anak kepada pelak0n Azhar Sulaiman itu dapat ‘intern’ di AirAsia.

 

Mana t1daknya, Leona itu juga merupakan cucu kepada ‘c0-founder’ AirAsia, Datuk Pahamin Rajab.

Ramai yang memberikan resp0n masing-masing di ruangan k0men dan sesetengah daripada mereka dilihat seperti memerl1 Leona kerana menggunakan ‘c4ble’ datuknya untuk menjadi ‘intern’.

Namun segel1ntir dilihat memihak kepadanya dan berkata Leona itu sendiri sebenarnya se0rang pelajar yang bijak pandai. Jadi dia t1daklah menggunakan ‘c4ble’ semata-mata tetapi juga kerana kepintarannya.

 

Sumber : Beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih
J0m Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas k0men-k0men yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis k0men anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua k0men yang ditulis disini.Segala k0men adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda b0leh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dik0ngsikan seperti berikut:

Sumber : Menujukebenaran

Leave a Comment