“Jangan save stiker pelik2”- MaIu Teruk Sampai nak Resign, Gadis ini silap send Tak Sen0n0h

Menyes4l tak per1ksa dulu sebelum tekan butang send

Begitulah juga ‘detik h1tam’ dilalui oleh se0rang gad1s di Ind0nesia baru-baru ini. Terdahulu, pengguna akaun TikT0k neptune_pr0jectt tengah asyik melayan mesej bersama sese0rang. Namun gara-gara tidak per1ksa terlebih dahulu sebelum tekan butang send, dia telah melakukan kes1lapan yang pasti mengh4ntui sepanjang hidupnya.

Memandangkan smartph0ne adalah satu keperluan sekarang, rasanya setiap daripada kita pasti pernah melalui situasi tersal4h hantar mesej kepada 0rang ataupun gr0up tertentu. Meskipun kecu4ian ini tidak disengajakan, tetapi kesannya boleh menyebabkan seseorang m4lu dan menyes4l tidak terhingga.

Terhantar sticker tak sen0n0h di gr0up pejabat…gadis m4lu ter0k minta resign

Sejurus menyedari dirinya terhantar 1 sticker yang kurang sen0n0h di WhatsApp Gr0up pejabat, dia terus men4ngis teres4k-es4k. Disebabkan ia telah dilihat 0leh ramai 0rang, gadis tersebut bahkan mahu minta res1gn kerana terlalu m4lu. Secara keseluruhannya, vide0 tersebut telah meraih lebih sejuta v1ews setakat ini.

Pengajaran, janganlah save sticker yang 4neh-4neh…hidup memang tak tenang kalau jadi macam ni.

Meninjau ke ruangan k0men, rata-rata netizen bersimpati dan menasihatinya agar ambil iktibar daripada peristiwa tersebut. Dalam pada itu, mereka turut berk0ngsi pengalaman serupa disebabkan tersal4h send mesej di gr0up masing-masing.

Kredit : TikTok neptune_projectt

Via semakanpermohonan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber : Menujukebenaran

Leave a Comment