Azri terima ucapan istimewa dari kekasih, reaksi Ellie Suriaty pula buat netizen faham punca terjadi pencerraian

Belum pun habis temp0h ed4h, pelak0n Azri Iskandar dilihat sudah pun menemui pengganti yang b4kal menjadi suri hidupnya.

Wanita yang bakal menggant1kan tempat Ellie Suriaty sebagai suri hidupnya itu adalah se0rang k0mposer, penulis skrip dan n0velis bernama, Azra Diera Abdul Hamid.

T1dak dapat dipastikan sejak bila mereka menjalinkan hubvngan cinta, namun kemesraan di antara Azri dengan Azra nampaknya sudah lama terjal1n.

Dalam akaun faceb00k Azra Diera, wanita yang terlibat sama di dalam 1ndustri kreatif h1buran ini telah memuat naik sebuah p0sting istimewa buat Azri sempena hari ulang tahunnya yang ke-54 pada 5 Jun lalu.


Azra Diera telah memberikan ucapan: Kamulah c1nta hati saya, hidup saya, dan segalanya. T4npamu aku rasa keh1langan. Selamat Hari Jadi Sayang,” katanya.

Bersama ucapan itu tertera gambar kek dan sebuah k0tak hadiah buat Azri dengan reben besar berwarna merah jambu.


Di dalam p0sting itu, Azri membal4s: Terima kasih b4by. Ara (panggilan untuk Azra) segalanya bagi abang. Terima kas1h Ara.

Azra kemudian memb4las: Sama-sama abang. Happy Birthday. L0ve you. L0ve you. Terima kasih untuk abang juga yang sayangkan diri ini.

Dalam pada itu, sebuah p0rtal pula melap0rkan bahawa Azri telah mengesahkan bahawa dirinya bakal mengahwini wanita tersebut dalam waktu terdekat ini.

Bak4l isteri Azri ada PHD dalam jurusan muzik

Terdahulu, pelak0n Azri Iskandar yang mengesahkan dirinya bak4l mendirikan rumh t4ngga dalam masa terdekat dengan se0rang penulis skrip yang dikatakan turut memiliki PhD dalam jurusan muzik.

Azri berkata, dia dan keluarganya bercadang untuk menghantar r0mbongan merisik dan meminang Azra Diera sebelum 23 Jun ini.

” Jika t1ada aral melintang, kami akan bernikah dulu.

” Majlis perkahwinan akan d1adakan kemudian dalam waktu terdekat,” katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

Menurutnya, Azra, atau mesra disapa Ara belum pernah berkahw1n sebelum ini.

Azri sebelum ini pernah berkahwin dengan peng4rah, penulis skrip dan pelak0n terkenal, Ellie Suriati Omar. Namun, pas4ngan itu sah bercerrai pada 17 Mei lalu.

Hasil perk0ngsian hidup selama 19 tahun, Azri dan Ellie dikurniakan dua anak, iaitu Azrell Omar, 18 dan Nur Azreen, 13.

Terdahulu, Ellie memberitahu Malaysiakini bahawa dia yang membuat perm0honan percerraian pada 22 April lalu.

Menurut Azri yang juga pelak0n P0ntiianak Harum SundaI Malam itu, majlis persandingan terp4ksa ditangguh buat sementara waktu kerana dia terp4ksa memenuhi jadual kerja yang padat ketika ini.

” Sekarang saya masih lagi menjal4ni penggambaran drama Kau Tak Punyai Hat1 arahan Azmi Hatta terbitan TV3 sampai 2 Ogos depan.

” Masa yang ada agak terhad untuk saya uruskan segala pers1apan. Namun, d0akan yang baik-baik untuk kami berdua. Saya akan umumkan tarikhnya nanti,” tuturnya.

‘Saya Ken4l Dia Sangat’ – Rupanya Ellie Suriaty Dh Agak Benda N1 Akan Jadi, Sebab Tu Dia Tak Terkejvt Pun

” Saya tidak terkejvt dan sudah b0leh agak akan hal ini..”

Itu luahan pengarah, pelak0n dan jurulatih lak0n, Ellie Suriaty yang mengatakan dia tidak terk3jvt apabila bekas suaminya, Azri Iskandar bakal berkawin dengan se0rang wanita bernama Azra Diera Abdul Hamid.

Apatah lagi temp0h pr0ses edah mereka masih belum hab1s selepas masing-masing bersetuju untuk bercerrai dan membawa haluan masing-masing pada 17 Mei lalu.

” Sebab itulah hat1 saya benar-benar bulat dan tekad untuk menar1k diri daripada perkahwinan ini.

” Sebab saya dah rasa dia ada hvbungan dengan wanita lain.

” Dan, waktu saya fa1lkan cerrai, saya tak perlu tanya lagi untuk dapatkan apa-apa kepastian atau kesahihan. Sebab saya ken4l dia sangat sebagai suami selama 19 tahun.

” Selama temp0h itu, kita telah melalui segala sus4h senang bersama. Bila ada perubahan dalam rumh t4ngga, saya tahu hati dia ada pada 0rang lain dan bukannya dengan saya lagi,” katanya kepada Getaran.

Menurut Ellie lain, dia tidak mahu ambil k1sah tentang siapa pun yang bakal dikawininya.

” Lebih baik saya teruskan kehidupan ini demi anak-anak dan tumpukan perhatian kepada kerjaya seni saya. Sebab hidup ini terlalu berm4kna untuk kita ser4butkan 0tak dengan hal-hal sebegini,” katanya lagi.

” Sebelum bercerrai, saya telah ambil keputusan yang cukup lama untuk mem1kirkan baik dan burvknya.

” Bahkan saya sudah mem0hon petunjuk daripada Allah SWT. Azri tidak tahu yang saya tahu apa dia lakukan di belakang saya.

” Tapi, naluri se0rang isteri itu sangat kuat. Kita sendiri dapat rasakan banyak perubahan yang sangat ketara. Lagipun kita bukan baru kawin setahun dua.

” Saya tak naf1kan ada ramai perempuan di lu4r sana yang jauh lebih baik daripada saya. Tapi mereka bukan Ellie Suriaty yang sang4t faham siapa Azri Iskandar,” katanya lagi.

Gambar: Azri Diera FB

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment