Sangkal d4kwaan Ellie Suriaty, Azri Iskandar telah bersump4h demi jaga nama baik bakal isteri daripada digeIar per4mpas

Kenyataan dari pengarah dan pelak0n Ellie Suriaty yang mend4kwa dia sudah dapat merasakan bek4s suaminya, Azri Iskandar itu ada hubvngan dengan wanita lain sebelum bercerra1 telah menimbulkan pelbagai spekul4si.

Mana ada 0rang ketiga

Mendapatkan jawapan daripada empunya badan, Azri ketika dihubungi OhBulan! menaf1kan d4kwaan pan4s itu.

Kata pelak0n berumur 54 tahun ini, Ellie telah menc4lar imej Dr Azra Diera sekaligus timbul gel4ran per4mpas.

Tak pernah sangka dan plan pun nak berc1nta (dengan Azra). Yang Ellie kata dia tau saya ada hubvngan dengan perempuan lain sebelum bercerra1 itu tak betul!

Sump4h demi Allah. Saya sanggup dapat hukvman Allah kalau saya t1pu.

Dan itu (d4kwaan) membuatkan imej Azra tercal4r. Silap-silap ayah d1a tak nak buka pagar masa saya pergi sana sebab anak dia ditudvh ramp4s saya. Musn4hkan rumah tangga orang.. tak baik la macam tu.

Pemilik nama Azri Iskandar Zulkiffly Iskandar juga menjawab pert1kaian netizen yang mengatakan dia terlalu cepat ‘m0ve on.’

Orang cakap kenapa cepat sangat m0ve on? Saya dah 54 tahun manakala Azra 43 tahun. Kami bukan pasangan muda yang berc1nta, kemudian berg4duh dan ulang balik benda sama.

Kami dah tua, kalau buat macam pasangan muda 0rang akan gel1. Anak-anak pun dah besar. Jadi, biarlah kami nikah. Buat apa pun 0rang tak cakap apa.. dah halal. Allah pun suka.

b

Anak-anak terkejvt

Dalam pada itu, pelak0n drama Rahimah Tanpa Rah1m memberitahu anak-anaknya tidak menghal4ng untuk dia berkahwin dalam masa terdekat malah merestui hubvngan dengan Dr Azra.

Mula-mula mereka terkejvt la bila dapat tau. ‘Cepatnya papa, r1leks dulu. Papa kan tengah bersed1h. Kerja dulu cari duit dalam setahun dua.’ Bila saya cerita dekat mereka, terus 0key.

Mereka d0akan saya happy dengan aunty Azra. Anak sulung saya dengan Ellie semalam ada mesej. ‘Papa kalau betul nak kahw1n 0key la tapi bagitau mummy. Mummy kan dalam ed4h.’

Saya cakap ‘papa macam biasa akan bagi nafkah tapi papa tak ada ed4h.’ Dan saya rasa akan nikah dengan Azra pun selepas selesai edah Ellie. Pr0ses bukan mudah, nak pergi pejabat ag4ma, kursus kahwin lagi.

Saya Kenal Dia S4ngat’ – Rupanya Ellie Suriaty Dh Ag4k Benda Ni Akan Jadi, Sebab Tu Dia Tak Terkejvt Pun

” Saya tidak terkejvt dan sudah b0leh agak akan hal ini..”

Itu lu4han pengarah, pelak0n dan jurulatih lakon, Ellie Suriaty yang mengatakan dia t1dak terkejvt apabila bekas suaminya, Azri Iskandar bakal berkahwin dengan se0rang wanita bernama Azra Diera Abdul Hamid.

Apatah lagi temp0h pr0ses ed4h mereka masih belum habis selepas masing-masing bersetuju untuk bercerrai dan membawa haluan masing-masing pada 17 Mei lalu.

” Sebab itulah hati saya benar-benar bul4t dan tekad untuk menarik diri daripada perkahwinan ini.

” Sebab saya dah rasa dia ada hvbungan dengan wanita lain.

” Dan, waktu saya fa1lkan cerrai, saya tak perlu tanya lagi untuk dapatkan apa-apa kepastian atau kesah1han. Sebab saya kenal dia sangat sebagai su4mi selama 19 tahun.

” Selama temp0h itu, kita telah melalui segala sus4h senang bersama. Bila ada perubahan dalam rumh tngga, saya tahu hat1 dia ada pada orang lain dan bukannya dengan saya lagi,” katanya kepada Getaran.

Menurut Ellie lain, dia t1dak mahu ambil kisah tentang siapa pun yang bak4l dikahwininya.

” Lebih baik saya teruskan kehidupan ini demi anak-anak dan tumpukan perhat1an kepada kerjaya seni saya. Sebab hidup ini terlalu bermakna untuk kita ser4butkan 0tak dengan hal-hal sebegini,” katanya lagi.

” Sebelum bercerrai, saya telah ambil keputusan yang cukup lama untuk memikirkan baik dan burvknya.

” Bahkan saya sudah mem0hon petunjuk daripada Allah SWT. Azri tidak tahu yang saya tahu apa dia lakukan di belakang saya.

” Tapi, naluri se0rang isteri itu sangat kuat. Kita sendiri dapat rasakan banyak perubahan yang sangat ketara. Lagipun kita bukan baru kahw1n setahun dua.

” Saya tak naf1kan ada ramai perempuan di luar sana yang jauh lebih baik daripada saya. Tapi mereka bukan Ellie Suriaty yang sangat faham s1apa Azri Iskandar,” katanya lagi.

Untuk rek0d, Azri bercerrai dengan Ellie Suriati pada 17 Mei lalu selepas 19 tahun hidup bersama. Pas4ngan itu dikurniakan dua cahaya mata iaitu Azrell Omar, 18 dan Nur Azreen, 13.

kredit:ohbulan

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment