Ramai k0ngsi aksi luar biasa seorang pemandu bila kena ‘Clamp’ sampai Harith Iskander pun k0men

Sebuah vide0 yang tul4r di media sos1al baru-baru ini mengenai se0rang individu yang deg1l tidak mahu memb4yar dend4 parking yang menyebabkan tayar keretanya telah di cl4mp oleh peng4wal kesel4matan telah mendapat reaksi dari pelbagai pihak termasuklah pelak0n, pel4wak, dan pengacara, Harith Iskander turut bersuara terhadap vide0 tular itu.

“Pemandu Itu Mempunyai Tahap Angkvh Yang Luar Biasa”

Menerusi hantaran di Inst4gram, Harith dilihat memuatnaik kembali vide0 tul4r itu dan menyifatkan pemandu itu mempunyai tahap 4ngkuh yang luar biasa.

“Pemandu itu kelihatan seperti se0rang yang mempunyai tahap 4ngkuh yang luar biasa. Memang dia penuh keperc4yaan dalam dirinya sendiri-‘Saya BETUL, dan w4rden kesel4matan S4LAH’-Kata Harith

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Harith Iskander (@harithiskander)

Pelbagai Reaksi Net1zen

Di ruangan k0men, rata-rata net1zen memberikan pelbagai reaks1 mereka, malah ada yang berpendapat individu tersebut rasa ‘heb4t’ kerana berlalu pergi tanpa memb4yar denda kerana kes4lahan meletak kereta di tempat yang tidak sepatutnya.

“Rasa p0wer sangat la b0leh blah tanpa b4yar denda. Padahal hati lagi sak1t bila kena repa1r bumper. So, mak guard win. Brader l0se.”

“Sebenarnya dia eg0 tu je.”

“Management b0leh boleh fa1lkan lap0ran kepada p0lis, di bawah kes4lahan mer0sakkan harta persendirian. Hampir Rm750 dend4.”

“Kenapa i rasa nak gel4k atas kepandainnya? Ahahaha.”

Kalaulah individu itu bay4r sahaja dend4 clamp yang ditetapkan, tak payahlah dia kena fikir k0s beratus-ratus nak repa1r kereta r0sak sebab keangkuhan diri sendiri kan…

Sumber : Murai

Leave a Comment