Ker0pok pula yang disaIahkan, gelagat Fazura makan ‘tak s0pan’ dibanjiri k0men netizen

Pepatah ada mengatakan bahawa 0rang perempuan dengan makanan memang t4k dapat dip1sahkan, t1dak kiralah usia masih kanak2 ataupun sudah dewasa tetapi b1la melihat makanan, sampai ke telinga senyumnya.

Sumber tiktok Fazura

Begitu juga dengan Selebr1ti terken4l Fazura yang juga t1dak terkecuali “terlekat” dengan makanan itu sampai la makanan itu hab1s. Sejak berkahwin dengan Fattah Amin, Fazura kini sudah t1dak lagi berlak0n tetapi f0kus dengan keluarga dan pern1agaan tudungnya.

Terkini, sebuah vide0 lawak yang dimuatnaik Fazura di laman aplikasi Tik T0k miliknya yang memaparkan dirinya yang sedang khusyuk memakan ker0pok sampaikan satu bekas besar ker0pok dipegangnya tanpa k0ngsi dengan 0rang lain.

Sumber : HasrulHassan

Bukan sahaja cantik tetapi fazura memang selalu memuatnaik vide0 lawak kebelakangan ini. Capti0n yang ditulis pada vide0 itu yang membuatkan ramai yang tergelak kerana pada capti0n itu fazura menyal4hkan ker0pok kerana terlalu sedap sehingga h1lang kes0panan dirinya bila makan ker0pok itu.

Video:

Menjengah ke ruangan k0men pula, ramai yang memuji kecantikan dan keayuan Fazura yang cantik walaupun sedang makan ker0pok dengan t1dak sopan. Walaupun begitu tetap comel. Begitulah k0men yang ditinggalkan 0leh peminat setia Fazura.

K0men Netizen:

Sumber : HasrulHassan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Tiktok fazuraofficial

Sumber : Teh Tarik Kaw

Leave a Comment