Ek0ran pengakuan berani wanita bernama ‘F’, Azri Iskandar laung am4ran keras akan sam4n sekiranya fitn4h ini menjejaskan rancangan perkahwinannya

SUSULAN peng4kuan se0rang wanita dikenali sebagai ‘F’ mend4kwa hatinya dipermainkan, pelak0n Azri Iskandar tampil menepis tudvhan tersebut.

Kata duda berusia 54 tahun itu, dia t1dak pernah bercinta dengan mana-mana perempuan selepas bercerrai dengan Ellie Suriaty dan apa yang did4kwa wanita itu tidak benar sama sekali.

“Itu f1tnah. Saya t1dak cintakan 0rang lain pun. Dulu dengan Ellie, dia tak nak saya, saya lep4skan.

“Then wanita pertama lepas bercerrai adalah Azra la. Dia la saya punya kekas1h dan saya ingin memperisterikan dia secara sah.

“Saya tak ada perempuan lain. Bila pula saya ada perempuan lain, lepas itu, kahwin pula dengan 0rang lain. Jah4tnya Azri Iskandar,” ujarnya kepada mStar ketika dihubungi.

Bila pula saya ada perempuan lain, lepas itu, kahw1n pula dengan 0rang lain… Jah4tnya Azri Iskandar

Terdahulu, se0rang wanita dikenali sebagai ‘F’ membuat pended4han secara eksklusif kepada mStar bahawa dia berasa dipermainkan apabila akt0r itu membuat keputusan berkahw1n dengan wanita lain.

Wanita itu memberitahu dia sudah berjumpa dengan keluarga Azri sebelum mendapat tahu pelak0n itu akan berkahwin dengan wanita bernama Azra.

Dalam pada itu, Azri menegaskan bahawa dia akan mengambil tindakan und4ng-und4ng terhadap mana-mana pihak yang ingin menj4tuhkan m4ruah dan mem4lukannya.

“Buktikan… kang saya s4man nanti.

“Kalau y0u tulis Ara itu per4mpas lagi, sehinggakan apabila saya pergi Perlis es0k ayah dia tak buka gate kerana m4lu dengan saya… saya akan s4man satu-satu,” jelasnya lagi.

Azri bakal mendirikan rumah tangga bersama Dr Azra Diera.

Pelak0n P0ntianak H4rum Sundal M4lam ini mengumumkan bakal berkahwin dengan Dr Azra Diera dalam masa terdekat.

Untuk rek0d, Azri dan Ellie Suriaty bercerrai tal4k satu di M4hkamah Rendah Syariah G0mbak Timur pada 17 Mei lalu selepas 19 tahun hidup bersama.

kredit: mstar

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment