Samakan dengan Amber Heard, Ini Tindakan Terbaru Puteri Sarah Buat Ira Kaza

Pelak0n Puteri Sarah Liyana mended4hkan dia engg4n mengambil tindakan und4ng-und4ng terhadap 0rang ketiga yang dikatakan menjadi punca keret4kan rumah tangga antaranya dengan suami, Syamsul Yusof.

Dia berbuat demikian disebabkan kas1hankan bapa wanita itu yang juga se0rang pelak0n.

Pemilik nama lengkap, Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin memaklumkan, dia t1dak mahu memperbesarkan kemelvt yang timbul antara dirinya dengan wanita terbabit.

“Bangun pagi dapat DM fr0m net1zen. Kind 0f funny. Bertahun tak bertindak nak sam4n sebab kes1ankan y0ur father (Kazar) als0 I tak nak besarkan hal ini.

“Kedua, yang inginkan perhatian 0rang itu adalah anda, bukan saya. Ketiga, tak baik mak1 h4mun dah macam Amber Heard pula saya teng0k dia ini,” katanya menerusi satu tangk4p layar DM net1zen yang dik0ngsi menerusi InstaSt0ry.

Melalui perk0ngsian tersebut, tertera mesej yang dihantar wanita tersebut kepada se0rang net1zen yang t1dak dapat disahkan ident1tinya mencabar Puteri Sarah agar mempercepatkan pr0ses tindakan und4ng-und4ng terhadap dirinya.

“Ada sahaja net1zen yang tak suka dia (Puteri Sarah) yang menyampai pada aku. Kau t4k payah nak menyemak dan t4k payah perasan sangat.

“Kau pergi beritahu dia (Puteri Sarah) aku tak t4kut dengan dia. Suruh peguam dia cepat sikit buat kerja 0key. Kami dah melu4t nak layan drama sam4n dia. Dah bertahun-tahun dah dia sembang tapi tak buat juga. Kem4ruk sangat nak perhatian,” coretnya.

Semalam, Puteri Sarah mended4hkan kepada sebuah p0rtal hiburan bahawa dia masih memegang status sebagai isteri yang s4h kepada Syamsul.

ADA 0RANG TANYA PUTERI SARAH BETUL KE BALIK DARI UMRAH, SYAMSUL YUSOF AKAN CERRAIKAN DIA

KEMELvT rumah tangga pelak0n Puteri Sarah Liyana dan pengarah Syamsul Yusof masih belum berkesudahan apabila muncul pula individu mend4kwa aktres itu bakal dicerraikan.

Bagaimanapun, Puteri Sarah yang dihubungi mStar menaf1kan d4kwaan tersebut dan menegaskan rumah tangganya masih baik.

Malah kata pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, dia masih memegang st4tus isteri yang sah.

“Status kami masih suami isteri. Sebenarnya, malas nak k0men banyak tapi kalau ini rancangan pihak ketiga, sem0ga berjaya la.

“Memang dari dulu sakan dia bercerita itu ini. Tak tahu apa rancangan pihak sana bercerita perkara tak betul dekat 0rang ramai,” katanya.

Terdahulu, Puteri Sarah berk0ngsi paparan skrin perbualannya dengan se0rang net1zen yang bertanya sama ada dia dan suami akan bercerrai.

Menerusi perk0ngsian itu, individu tersebut mend4kwa dia mengetahui tentang perkara itu daripada kawannya yang mendapat maklumat menerusi anak pelak0n Kazar iaitu Ira Kaza.


“Kawan saya kata sis balik dari umrah, husband sis nak cerraikan sis? Itu yang kawan saya kata. Mungkin Ira Kaza cerita semua kat kawan saya,” kata individu itu.

Sebelum ini, Puteri Sarah pernah meluahkan rasa ber4ng terhadap anak pelak0n veteran Kazar iaitu Ira yang masih menganggu rumah tangganya sejak tahun 2019.

Ditanya mengenai nafkah, pelak0n drama Melastik Ke Hatimu memberitahu suaminya, Syamsul masih melaksanakan tanggungjawabnya mal4h kerap berjumpa dengan anak-anak.

“Nafkah anak-anak macam biasa memang t4k pernah abai. Syamsul ada datang jumpa selalu. Okey saja tak ada mas4lah,” ujarnya.

Dalam pada itu, Puteri Sarah menyatakan dia sudah melantik pegu4m, Datuk Akberdin dari Tetuan Akberdin & Co untuk mengambil tindakan und4ng-und4ng berkaitan k3s tersebut.

“Saya dah teruskan tindakan undang-undang. Sekarang semuanya ada pada pegu4m saya. Bila dah dapat tarikh mahk4mah, saya akan beritahu,” katanya lagi.

Untuk rek0d, Syamsul mendirikan rumah tangga dengan Puteri Sarah pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.

Sebelum ini, pelak0n drama Melastik Ke Hatimu itu pernah mended4hkan tidak lagi tinggal sebumbung dengan Syamsul dan mend4kwa suaminya itu tahu punca hubvngan mereka kini d1ngin.

kredit: KOSMO! ONLINE

Sumber : Limau ASamboi

Leave a Comment