Dibanjiri k0men pujian peminat, Fazura Iuah dia pula terkejvt layanan istimewa di hari lahir Tengku Permaisuri Selangor

W0ww bertuahnya Fazura dan Fattah Amin! Terdahulu sempena ulangtahun kelah1ran pertama Fateema, mereka telah mener1ma seutas rantai daripada DYMM Tengku Permaisuri Selangor. Kali ini pas4ngan ini telah menerima satu kejvtan untuk menghadiri majlis sambutan per1badi Tengku Permaisuri Norashikin.

Menerusi hantaran di lnst4gram miliknya semalam, Fazura, 39, berk0ngsi keterujaan menerima undangan daripada insan istimewa itu.

Mengenakan pakaian bertemakan B0llywood berona peach, Fazura kelihatan begitu cantik sekal1 disamping Tengku Permaisuri Norashikin.

Pas4ngan ini juga telah membawa kek untuk memberikan kejvtan manis kepada Tuanku Permaisuri diiringi dengan nyanyian ‘Happy Birthday’ . Dengan senyuman yang dilemp4rkan oleh Tuanku, Fazura begitu terharu dengan dengan jemputan yang cukup bermakna itu.

Faz dan Fattah telah berpeluang menghadiri majlis sambutan per1badi untuk DYMM Tengku Permaisuri Selangor, Tengku Permaisuri Norashikin. Tema majlis ialah B0llywood, tema yang sangat mer1ah.

Faz dan Fattah adalah antara hadiah kejvtan kepada DYMM Tengku Permaisuri pada majlis tersebut. M1si kami membawa kek untuk memberikan kejvtan manis kepada Tuanku Permaisuri.

Itulah cadangannya, namun ketika memb4wa kek menuju ke hadapan baginda sambil diiringi nyanyian “Happy Birthday”, dap4t dirasakan yang sedang mengalami kejvtan ialah kami berdua.

Sungguh, dapat kami l1hat Tuanku Permaisuri sangat berkenan dan sukacita dengan kehad1ran kami. DYMM Tuanku Sultan kurn1akan senyuman. Sungguh besar j1wa bag1nda Tuanku berdua.

Kami pulang dari majlis membawa pelbagai kenangan manis yang t1dak akan dilupakan. Yang paling tersemat di hat1 kami ialah baginda Tuanku berdua is such a l0vely and loving c0uple, w4rm and humble. Kami sangat kagum, sebagai c0ntoh kepada kami.

Once again, 0ur best birthday wishes to 0ur Queen, may Allah SWT bless y0u always with happiness and may you always find fav0ur in His eyes. Sem0ga Allah SWT lanjutkan usia DYMM Tuanku Sultan dan DYMM Tuanku Permaisuri. Amin.

Rata-rata net1zen t1dak ketinggalan meningglkan k0men dengan memuji kecantikan pelak0n Fazura.

Fazura sebelum ini juga pernah mener1ma hadiah kepingan sy1ling emas dan beberapa naskhah buku ag4ma daripada Permaisuri Selangor itu pada September lalu.

Aktres kesayangan ramai itu mendirikan rumah t4ngga dengan suami, Fattah Amin pada 27 November 2017 dan dikurniakan se0rang cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya yang kini berusia 2 tahun.

Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih!Like Page Kami Juga Di Faceb00k

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa K0men Dan Share Ya. Terima Kasih!!

J0m Like Page Kami Juga Di Faceb00k

Sumber: IG Fazura

Sumber : Teh Tarik Kaw

Leave a Comment