Fazura k0ngsi fattah Amin bagi hadiah namun netizen pers0al nak law4n Neelofa suami siapa terbaik ke

Baru-baru ini h4ngat diperkatakan apabila selebr1ti p0pular Neelofa menerima kejvtan hadiah rantai tangan jenama mewah LV daripada suaminya, PU Riz.

Terbaru, giliran pelak0n Fazura pula memuat naik gambar di Insta St0ry apabila suaminya,, Fattah Amin menghadiahkan barangan jenama mewah, Chanel.

Menerusi entri itu, Fazura turut menit1pkan rasa sayang serta mengucapkan terima kasih buat suaminya serta mend0akan agar dilimpahkan rezeki.

Sementara itu, di media sos1al rata-rata net1zen membandingkan Fazura dan Neelofa. Malah, net1zen mend4kwa berlaw4n-law4n nak menunjuk suami siapa paling terbaik.

T1dak kurang juga, ada yang memberikan k0men sind1ran untuk melihat hadiah apa diterima kedua mereka selepas ini.

Dalam pada itu, ada yang melihat perk0ngsian mereka itu sesuatu yang p0sitif dimana sangat bertuah kedua mereka dikurniakan suami yang pandai menghargai.

Terdahulu Neel0fa Dapat Hadiah Mew4h Dari Suami,

Baru-baru ini, pelak0n dan usahawan terken4l Neelofa membuat perk0ngsian bersama peminat di TikT0k apabila dia menerima seutas gelang tangan berjenama mew4h daripada suaminya Ustaz Muhammad Haris Mohd Ismail atau lebih dikenali sebagai PU Riz pada Jumaat lalu.

PU Riz Beri Kejvtan Selepas Pulang Dari S0lat Jumaat

Menerusi vide0 yang dimuatnaik di aplikasi TikT0k, Neelofa meng4kui bahawa ini bukanlah kali pertama suaminya membuat kej4tan untuknya.

“Kisah hari ni, suami balik dari s0lat Jumaat bawak balik hadiah. Terkejvt terharu happy syukur dan semua perasaan yang baik-baik. Alhamdulillah.

Sebenarnya ini kali pertama pak ustad bel1 bawak balik supr1se hadiah..Dan Lofa suka teng0k vide0-vide0 bila suami bagi hadiah kat isteri. D0akan keberkatan rumah tangga kami.”-K0ngsi Neelofa

Para Isteri Banjiri Ruangan K0men

via TikTok Neelofa

Namun, apa yang mencur1 perhatian adalah k0men dari para isteri yang turut berk0ngsi pengalaman suami mereka apabila pulang dari s0lat Jumaat.

“Lakiku bawa balik pulut durian. 0k lah memang fav durian. Syukur.”

“Suami saya asal keluar dari rumah t4k kira la pergi bu4ng s4mpah ke mesti bel1 something kat saya. Bel1 jajan, aiskrim, air tin rasa macam budak-budak plak. I very appreciate it.”

“Rezeki kan tak sangka harini neelofa mana tau kejap lagi i pulak.”

Apa kata anda? K0ngsikan bersama kami

kredit:murai.my

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment