Tindakan se0rang lelaki tanpa seg4n kutip buah teratai ditaman untuk isteri mengidam tarik perhatian netizen,- “Ada yang tak tahu b0leh makan”

Wanita yang ham1l sudah tentu pernah mengidam makanan pel1k-pel1k yang susah untuk didapati bukan?

Terp4ksalah si suami layankan kehendak dan keren4h isteri bila mengidam tu. Ada yang meng1dam buah durian walaupun bukan mus1m durian dan macam-macam lagi sampai kadangkala yang tak pernah dengar menu makanan itu.

Sama seperti vide0 yang tul4r baru-baru ini di TikT0k apabila se0rang wanita hamil mengidam makan teratai telah mencur1 tumpuan.

Lihat vide0 penuh itu di bawah:

Mengidam n4k makan teratai masa jalan-jalan

Menerusi vide0 berkenaan, kelihatan pasangan suami isteri sedang bersiar-siar meluangkan masa di taman tasik.

Namun, apa yang lebih mengejvtkan adalah apabila si isteri tiba-tiba meng1dam nak makan teratai apabila nampak banyak teratai di situ. Tanpa segan s1lu, si suami dilihat mengutip teratai yang ada sehingga terb0ngkok-b0ngkok untuk isterinya setelah mendapat iz1n daripada pihak taman.

Si isteri sangat gembira lalu makan biji yang ada di dalam teratai itu. Terus h1lang rasa mengidam tu! Ramai terkejvt kerana baru tahu teratai b0leh dimakan.

Lihat vide0 sambungan itu di bawah:

“Aik kenapa aku baru tahu yang benda tu b0leh makan” – Net1zen

Susulan tul4rnya vide0 itu yang kini meraih sehingga 972K tont0nan, 52K tanda suka dan 800 k0men di TikT0k, rata-rata net1zen baru tahu bahawa teratai b0leh makan. Malah, ramai juga yang memuji eff0rt suaminya.

Selain itu, ada juga yang gel1 kerana mempunyai mas4lah tryp0ph0bia yang tidak b0leh berdepan dengan benda berbintik-bintik.

Berikut di bawah merupakan antara k0men menarik daripada net1zen di TikT0k:


Image via @eymahassary98 (TikTok)


Image via @eymahassary98 (TikTok)


Image via @eymahassary98 (TikTok)

Siapa kat s1ni pernah makan teratai? Sedap ke, apa rasanya? :’)

Sumber : Seismik

Leave a Comment