[VIDEO] Siap Bers0ngket & Bersanding Ikut Ad4t MeIayu, Pengantin lndia Ini Jadi Tumpuan

Setiap pas4ngan pengantin pasti mempunyai pelamin dan majlis sanding yang diimpikan

Ada yang sukakan k0nsepkan tradisi0nal, ada juga yang sukakan elegan dan m0den dan pelbagai lagi k0nsep yang unik. Kebiasaannya, ramai yang akan mengikut tema mengikut kaum dan ad4t mereka.

Namun, lain pula yang terjadi kepada pas4ngan pengantin kaum Ind1a ini apabila vide0 majlis sanding mereka tular telah mencur1 tumpuan.

Lihat vide0 penuh itu di bawah:

Lain daripada lain, pilih untuk pakai s0ngket ikut ad4t Melayu

Menerusi vide0 berkenaan, kelihatan sebuah pas4ngan pengantin Ind1a sedang bersiap sedia untuk berarak ke majlis sanding mereka.

Apa yang lebih mencur1 tumpuan adalah apabila mereka berdua dilihat memakai baju s0ngket. Pelamin mereka juga dilihat mengikut ad4t Melayu. Dipercayai bahawa mereka ingin keun1kan dan membuat kelainan.

Majlis ad4t Melayu mereka juga ter1nspirasi dengan ramai kawan pengantin lelaki yang terdiri daripada p0lis. Bapanya juga merupakan se0rang askar, sebab itu mereka ramai kawan Melayu dan ingin mengadakan majlis ikut ad4t Melayu.

Lihat vide0 sambungan itu di bawah:

“Kita selalu teng0k malam berinai 0rang Melayu tema B0llywood pakai Sari Kurta. But this time w0w, first time teng0k indian pakai s0ngket” – Netizen

Susulan tul4rnya vide0 itu yang kini meraih sehingga 981K tont0nan, 54K tanda suka dan 1K k0men di TikT0k, rata-rata net1zen turut kagum dan teruja dengan majlis pasangan itu.

Berikut di bawah merupakan antara k0men menarik daripada net1zen di TikT0k:


Image via @pierre_emerick_lingesh (TikTok)


Image via @pierre_emerick_lingesh (TikTok)


Image via @pierre_emerick_lingesh (TikTok)


Image via @pierre_emerick_lingesh (TikTok)

Wah, memang un1k betul ya. Segak dan cantik, c0ngrats l0vebirds! <3

Sumber : Seismik

Leave a Comment