“Dah 14 tahun, SimplySiti sepatutnya telah”- Dr Azizan K0men Perniagaan Siti Nurhaliza

Di Malaysia, s1apa sahaja yang t4k kenal dengan Ment0r Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman. Pengerusi RichWorks Internati0nal Sdn Bhd (RichWorks) itu baru-baru ini diberi peluang untuk menjadi ment0r dalam pern1agaan kepada penyanyi n0mbor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza Tarudin.

Mengulas mengenai pern1agaan yang dijalankan 0leh Siti, Azizan berkata dia sudah lama memerhati jen4ma yang diasaskan 0leh penyanyi ini dari jauh.

“T0kti dan Datuk K mulakan pern1agaan ini mungkin 14 tahun lalu.

“Saya selalu memerhat1kan jen4ma ini dari jauh. Saya merasakan jenama SimplySiti ini sepatutnya telah berkemb4ng menjadi satu jenama antarabangsa terutamanya dalam

industri kecant1kan dan k0smetik sesuai dengan kekuatan jen4ma Siti Nurhaliza di Asia sekurang-kurangnya,” katanya dalam satu hantaran di akaun Inst4gram Azizan Osman Official hari ini.

Terdahulu, Siti secara rasm1 menjadi anak didik RichWorks dibawah perment0ran Titanium Premier – Partner (TPP) RichWorks pada Selasa lalu.

Tambah Azizan, peluang memb1mbing Asyraf Khalid dan isteri, Tya Arifin secara dekat sejak awal 2020 juga buatnya berpeluang untuk memb4ntu kejayaan mereka bina jenama Mutyara Beauty yang kuat sebagai leader pr0duk kes1hatan untuk wanita berasaskan f0rmula tradisi keluarga Tya.

“Peluang lebih mengenali keluarga AK (Panggilan saya kepada Asyraf) termasuk Datuk K dan TokTi beberapa bulan 1ni.

“Melalui beberapa k0munikasi kami, saya percaya tentang kemampuan jenama SimplySiti untuk dil0njakkan lebih jauh lagi insyaAllah dan menjadi c0ntoh kejayaan kepada usahawan-usahawan lain,” jelasnya.

Menurut Azizan lagi, d0akan usaha itu bukan sahaja dapat mengemb4ngkan SimplySiti tetapi dapat membanggakan semua.

“Jen4ma Malaysia b0leh dan mampu ke persada dunia insyaAllah! Saya juga percaya ramai lagi usahawan-usahawan kita yang b0leh dibawa ke tahap yang lebih tinggi jika mereka mahu dib4ntu dan dibimbing.

“Jangan terus bern1aga pada tahap yang sama, sampai bila?,” s0al Azizan lagi.

Sumber : Murai

Leave a Comment