“Dia bukan 0rang macam itu”- Noor Nabila percaya Sharnaaz Ahmad tak bersaIah

SUSULAN k3s pukvl di sebuah kond0minium, bek4s isteri Sharnaaz Ahmad iaitu Noor Nabila percaya akt0r itu tidak bersal4h.

Menurut Nabila, dia juga sudah tahu perkara sebenar yang terjadi namun t1dak dapat membuka mulut kerana perkara tersebut membabitkan pihak p0lis dan pegu4m.

“Mula-mula saya terkejvt juga bila tahu berita itu, tapi saya terus bertanya pada Sharnaaz. Saya tahu apa yang jadi dan cerita sebenar dia.

SHARNAAZ4

Sharnaaz menang1s jumpa anak selepas tiga hari direm4n.

“Apa yang diberitakan banyak yang telah dit0k0k tambah. Sebagai bapa kepada Jayden, saya s0k0ng dia dan tetap berada di belakang… saya berpihak pada dia.

“Saya bagitahu dia untuk terus pand4ng ke hadapan dan menyatakan saya sentiasa akan menyok0ng dia,” kata Nabila kepada mStar.

Nabila berkata demikian semasa ditemui di majlis pelancaran k0leksi tudung baharu Naelofar yang berlangsung di IOI City Mall, Putrajaya pada Rabu.

Selain itu, Nabila juga berkata, Sharnaaz se0rang yang bertanggungjawab dan selama ini tel4h menjaga anak mereka, Jebat Jayden, dengan baik dan penuh kas1h sayang.

“Sharnaaz bukan macam itu. Dia bertanggungjawab dan sayangkan anak. Selepas keluar rem4n, saya berada di Phuket sedang bercuti.

“Dia ada berjumpa dengan Jayden dan menghantar vide0 kepada saya. Menitik air m4ta dia bila dapat jumpa Jayden selepas tiga hari,” ujarnya.

Apa yang diberitakan banyak yang telah dit0k0k tambah

NOOR NABILA

BEKAS ISTERI/ USAHAWAN

Pada Sabtu, media melap0rkan mengenai se0rang pelak0n iaitu Sharnaaz direm4n selama tiga hari oleh p0lis di kond0minium di Segambut, Kuala Lumpur menjadi tanda tanya net1zen.

Sharnaaz direm4n selama tiga hari sehingga Isnin selepas did4kwa menvmbvk dan menend4ng seorang penghuni k0nd0minium.

Untuk rek0d, Sharnaaz mendirikan rumah tangga Nabila pada 31 Mac 2017 namun dis4hkan bercerra1 pada 9 Julai 2020.

Sumber : mStar

Leave a Comment