[VIDEO] Kerusi ‘Tak Muat’ N4k Lepas Pintu Rumah, Apa Pemuda Ini Buat Memang T4k Sangka!

Setiap perm4salahan yang timbul dalam hidup kita ini, pasti akan jumpa jalan penyelesaiaannya jika kita dapat fikirkan dengan baik. Tapi kadang-kadang tu juga, kita terpilih langkah yang rum1t walhal ada saja cara yang mudah boleh kita lakukan.

Seakan sama dengan kisah ini, apabila ‘langkah’ yang dipilih oleh pemuda ini untuk menyelesaikan mas4lahnya memang tak pernah terfikir dek akal.

Kerusi tak muat masuk rumah

Sejak beberapa hari lalu, sebuah video mengenai seorang pemuda yang cuba membawa kerusi ke dalam rumahnya ini menjadi v1ral disebabkan jalan penyeleasaiannya yang luar dari kotak pemikiran.

Menerusi posting yang dibuat oleh @ibnukhalid_00, kelihatan Khalid sedang cuba untuk membawa masuk kerusi ke dalam rumahnya. Jalan ke depan tak lepas, jalan mengundur pun masih tak boleh.

Sumber: TikTok

Pot0ng gril.. Runtvhkan dinding

Lalu dia terus melihat keadaan pintu rumahnya itu, dan tanpa disangka-sangka Khalid mula mem0tong gril besi pintu rumahnya itu. Uih dia nak buat apa ni?

Selepas dah p0tong gril tersebut, dia turut mencabut pintu rumahnya itu. Lepas beberapa ketika, Khalid tiba-tiba mula mem0tong dinding pintu rumah berkenaan dari atas sampai ke bawah. Lebih mengejvtkan, dia terus merob0hkan dinding tersebut.

Apa yang paling tak disangka, rupanya semua kerja yang dibuat tadi adalah untuk memudahkan dia membawa masuk kerusi tadi. Akhirnya dia berpu4s hati, sebab kerusi tersebut dah mudah untuk dibawa ke dalam rumah.

Perkongsian video berkenaan telah menarik perhatian ramai, sejak dimuat naik beberapa hari lalu ia telah meraih lebih dari 5.5 juta tontonan di TikT0k.

@ibnukhalid_00

Done masukkan kerusi✅##fypシ ##foryoupage ##tiktokvideo

♬ original sound – Ibnukhalid_00

“Kenapa tak pot0ng kerusi jadi 2 je”

Di ruangan komen, nyata tindakan pemuda ini membuatkan rata-rata netizen tak habis fikir. Ada yang bagi cadangan sebaiknya bahagi saja kerusi tu kepada dua bahagian. Selain itu juga, ada yang masih tak menyangka disebabkan mas4lah itu dia ambil langkah ‘drast1k’ sebegini.

Sumber: TikTok

Sumber: TikTok

Sumber: TikTok

Sumber: TikTok

Em kenapa eh, min speechless jap. Korang yang lain pernah ada mas4lah nak masukkan kerusi dalam rumah juga tak? Kalau ada tolong share penyelesaian dia ya. Em

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment