Baby Syima terkiIan bagi makan m0nyet pun tetap kena kec4m, Ini pula yang dia ‘janji’ nak buat

Baru-baru ini tul4r di media sos1al, di mana segel1ntir warganet mengkr1t1k tindakan Baby Shima memberi makanan kepada m0nyet di sebuat tempat.

Dikec4m Dan Dih1na

Pelatun lagu Pulang ini meluahkan rasa pel1k sambil menunjukan reaksi wajah t1dak terkata di Insta Stories nya, selepas membaca k0men 0rang ramai tentang dirinya di media sos1al yang mengec4m tindakan memberi makan kepada haiwan.

Murai MY menjengah ke media sos1al penyanyi manis ini, dan melihat Shima memuatnaik tangk4p layar artikel sebuah p0rtal hiburan yang menulis tentang dirinya memberi makan kepada m0nyet bersama k0men-k0men kec4man daripada warga Faceb00k.

via Baby Shima

Mendapat k0men-k0men sedemikian, Shima hanya mampu memberi senyuman bersama reaksi wajah yang t1dak terkata tatkala melihat reaksi warganet yang t1dak henti-henti mengkr1tiknya walaupun sekadar memberi makan kepada haiwan.

“Bagi makan m0nyet pun mar4h.. Padahal apa yang Shima bagitahu tu manusia suka mengata hanya segel1ntir je.. C0ntoh mengata: Eh kau teng0k muka perempuan tu macam b*bi lah.. Hah tu yang di maksudkan mengata..

Ok lah kalau macam tu lepas ni kita buat vide0 gel3k ya” coretnya

via Instagram Baby Shima

“Ok lah kalau macam tu kita enj0y dengan vide0 gel3k je lah lepas ni.. Vide0 dengan m0nyet-m0nyet kesayangan pun kau orang mak1 h1na juga” coretnya lagi

Terdahulu Shima berk0ngsi vide0 di Inst4gram nya memberi makanan kepada m0nyet bersama kapsyen ringkas, di mana selebriti ini meluahkan bahawa lebih baik berkawan bersama m0nyet daripada dengan manusia yang suka mengata.

Sumber : Murai

Leave a Comment