Dapat DM Syamsul Yus0f & Ira Kazar Dah Tunang, Puteri Sarah Luah Rasa Syukur. lni Pesanan Dia, Memang ‘Deep’

Spekvlasi yang melibatkan pengarah f1lem Syamsul Yusof dan anak kepada pelak0n veteran Kazar Saisi iaitu Ira bakal berkahw1n dalam masa terdekat masih jadi tanda tanya.

Bertunang?

Terbaru, pelak0n Puteri Sarah Liyana mended4hkan satu kiriman mesej yang diterima menerusi d1rect message (DM) pada Selasa.

Dalam tangk4pan skrin (screensh0t) itu mend4kwa Syamsul dan Ira sudah bertunang namun t1dak dided4hkan bila.

Syamsul dan Ira Kazar sudah pun bertunang. Selamat bertunang Syamsul!!!

Lu4h rasa syukur

‘Terima kasih DM saya. Kalau betul, alhamdulillah,’ demikian resp0n aktres berumur 37 tahun selepas mendapat khabar ang1n itu.

Dalam pada itu, pemil1k nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin memberi peringatan agar t1dak mengaba1kan tanggungjawab terhadap dua cahaya mata, Syaikhul Islam, 5, dan Sumayyah, 3.

Jangan lup4 tanggungjawab pada anak-anak.

Syamsul Naf1

Pengarah dan pelak0n p0pular, Syamsul Yusof, 38, menaf1kan dia sudah bertunang dengan wanita dikenali Ira Kazar seperti did4kwa net1zen di media sos1al.

“Hahaha. Ngaruikk (meng4rut).”

Itu reaks1 Syamsul ketika dihubungi Harian Metro menerusi WhatsApp mengenai d4kwaan itu.

Sebelum itu satu hantaran di f0rum g0sip mend4kwa suami pelak0n Puteri Sarah itu sudah selam4t melangsungkan pertunangan dengan wanita yang kini h4ngat dikaitkan dengannya.

Menerusi perk0ngsian hantaran dibuat di media sos1al oleh se0rang pengguna dengan nama, HannahMontana pada jam 4.24 pagi hari ini, p1hak terbabit memaklumkan bapa dua anak itu sudah pun bertunang.

“Syamsul dan Ira Kaza sudah pun bertunang. Selam4t bertunang Syamsul!!!!!!!!!,” tulisnya.

Sebelum ini, pada Mei lalu muncul des4s-desus mengatakan Syamsul sudah berkahw1n seny4p-seny4p dengan Ira dan usaha Harian Metro mendapatkan penjelasan Syamsul t1dak dib4las apabila dia berd1am diri.

Bagaimanapun, ketika prat0nton filem Mat Kilau: Kebangk1tan Pahlawan baru-baru ini, bapa Syamsul iaitu pengarah dan penerbit, Datuk Yusof Haslam, 68, ketika ditemui engg4n masuk campur berhubung des4s-desus berkaitan perkahwinan yang t1mbul itu.

“Perkara ini memang sus4h untuk diulas kerana saya perlu menjaga hat1 anak, menantu dan semua pihak yang terbabit. Benda ini kalau saya k0men akan dis4lah tafsir, serba sal4h dibuatnya,” katanya kepada media pada majlis itu.

Syamsul dan Puteri Sarah mendirikan rumah tangga pada Mac 2014 dan hasil perk0ngsian hidup itu, mereka dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 5; dan Summayah, 3.

Sumber: Instagram @puterisarahliyana

Sumber : Limau Asamboi

Leave a Comment