Iman Tr0ye Jadi Artis Malaysia Ke-4 Hiasi Billb0ard New Y0rk Times Square

Kejayaan bakat yang datang dari negara kita sehingga mendapat pengikt1rafan antarabangsa ini sekaligus membuatkan kita turut sama rasa b4ngga.

Terbaru, penyanyi yang memulakan karier nyanyiannya dengan membuat c0ver lagu-lagu dari artis tempatan Nur Iman Alyssa Sahabuddin, atau lebih dikenali sebagai Iman Troye telah menjadi artis berh1jab ketiga dapat hiasi papan gergasi digital tersoh0r di New Y0rk Times Square, Amerika Syarikat.

Untuk pengetahuan k0rang, wajah Iman yang menghiasi billb0ard terkemuka itu adalah sebahagian daripada kempen EQUAL oleh Sp0tify.

Terdapat sebanyak 35 senarai lagu di dalam playlist EQUAL meliputi artis dari 50 negara dan Iman Troye merupakan wakil bagi Malaysia dan Singapura!

Melalui Instagram, Iman turut k0ngsikan keterujaannya ini kerana terpilih untuk mewakili Malaysia dan Singapura sekaligus dapat hiasi papan gergasi digital di New Y0rk City Time Square ini.

Manakala menerusi BH Online pula, Iman mengatakan yang dia bersyukur atas pengh0rmatan yang diberi ini dan akui ia merupakan kejayaan terbesar buatnya yang masih agak baru dalam industri muzik tempatan.

Alhamdulillah, saya bersyukur atas pengh0rmatan ini. Ia satu kejayaan besar buat saya yang masih agak hijau dalam industri muzik tempatan.

Apatah lagi, saya se0rang penyanyi wanita yang berh1jab. Moga ini akan menjadi penyuntik semangat untuk saya terus berk0ngsi bakat.”

Untuk pengetahuan korang, Iman Troye merupakan artis keempat yang pernah ditampilkan di papan iklan terkenal ini selepas Yuna, Layla Sania dan DOLLA pada September lalu.

Wowww tahniah Iman!!!

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment